Brusebad/Karbad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.160 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. april 2009

Sweet1978

Så er badet overstået for Danielle på 20 mdr., og det fik mig til at tænke.

Hvornår skal man stoppe med karbadet og gå over til brusebad??

Jeg er begyndt i ny og næ at nøjes med et brusebad, hvis det lige skal gå stærkt. Men så længe hun går med ble, synes jeg det er rart at numsen kommer rigtig godt i blød med jævne mellemrum, så hun ikke går og lugter af tis.

Den store gav først afkald på karbadet da hun var 5-6 år og måtte erkende at nu kunne hun altså ikke være i bajlen mere. Har er ret stor bajle...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Sofus var ikke mere end ca. 1 måned gammel da han var i brusebad med farmand for første gang. Han skifter mellem at være i bad med os om morgenen, SÅ hyggeligt, og at bade i sit kar om aftenen. Det er lige som det passer bedst. Sofus elsker at være i bad, og bader hver dag.

Anmeld

30. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jesse får stadig karbad. Det er noget han helt selv bestemmer Han bliver spurgt om det skal være kar eller brus, og for det meste vælger han kar. Det er bare ALT for lille til ham, men han er ligeglad
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. april 2009

Munder

Jeanne skriver:

Jesse får stadig karbad. Det er noget han helt selv bestemmer Han bliver spurgt om det skal være kar eller brus, og for det meste vælger han kar. Det er bare ALT for lille til ham, men han er ligeglad

Sikke et fantastisk billede med brandmandshat og det hele

Andrea på 2 år og 8 md. kommer stadig oftest i karbad, men engang imellem, når hun er rigtig snasket fra børnehaven kommer hun i lynbad (det hedder brusebad i hendes verden). Men jeg tror der går lang tid før hun opgiver sit kar

Anmeld

30. april 2009

Sweet1978

Dorte W. skriver:

Sikke et fantastisk billede med brandmandshat og det hele

Enig

Ja de skal vel have lov så længe de gider, som jeg også gjorde med den store. Det gælder jo om at hygge om dem mens de er små, de kan hurtigt nok blive store.

Anmeld

1. maj 2009

Janep

ja min datter får os lov til at bade i kar så længe hun har lyst og så længe hun kan være der

Jeg forstår dem da godt jeg vil da os hellere ligge i badekaret og flade ud end stå under bruseren

Anmeld

1. maj 2009

fam.4xc

her gør vi som pigerne lyster...

Har de lyst til brusebad jamen så er det bruse bad og omvendt med karbad :-)

Hvis du er bange for at der kommer urin lugt af at være i brusebad ville jeg da bruge en vaskeklud til de imtime dele - det gør jeg da også selv for at føle mig rigtig ren...

Anmeld

2. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Luka på 18 1/2 mdr. kommer i karbad ca. 2 gange om ugen. De andre dage, hvor han har brug for et bad kommer han i brusebad. Det er stort set hver dag, at han kommer det, da han har den halve sandkasse med hjem fra vuggestuen af

/ Katja - Lina 5 1/2 uge og Luka 18 1/2 mdr.

Anmeld

21. maj 2009

Gustavsmor

Vores Gustav på 19 mdr. kommer for det meste i karbad, men hvis vi har lidt travlt eller det eblevet lidt sent kommer han en tur under bruseren....

Anmeld

21. maj 2009

DK

Kirstine holdt op med at gå i karbad, da karret revnede i bunden

Jeg kan ikke huske hvornår præcist det var, men hun har i alt fald været 3 år, for det blev hun da vi flyttede ind her, og karret flyttede med herhjem fra min gamle lejlighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.