Hun spiser ukoncentreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juni 2012

Anonym trådstarter

Føler mig som en mega rådden mor, for føler det må være mig der gør noget galt

Men min datter på knap 9 måneder er SÅ ukoncentreret når hun skal spise!! Hun har generelt ekstremt meget energi og sidder aldrig stille, men når jeg sætter hende i højstolen og hun skal spise, så kan hun slet ikke koncentrere sig om det. Har både prøvet at fodre hende og lade hende sidde med det selv. Men hun sidder bare og vender sig, drejer sig, bider i hjørnet af stolen, prøver at rejse sig, sidder og glor fikseret på ovnen osv. Og det er ikke fordi hun ikke er sulten eller ikke kan lide maden!!

Hvad skal jeg gøre? Jeg sidder selv og spiser imens for at gøre et hyggeligt måltid ud af det, men hun har SÅ travlt med alt muligt andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Du er ikke alene  

Her gør min datter akkurat det samme og hun er snart ved at være 9 mdr. Jeg har tænkt at det er ganske normalt da de jo er så nysgerrig med den alder de er i nu.

Anmeld

21. juni 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Men min datter på knap 9 måneder er SÅ ukoncentreret når hun skal spise!! Hun har generelt ekstremt meget energi og sidder aldrig stille, men når jeg sætter hende i højstolen og hun skal spise, så kan hun slet ikke koncentrere sig om det. Har både prøvet at fodre hende og lade hende sidde med det selv. Men hun sidder bare og vender sig, drejer sig, bider i hjørnet af stolen, prøver at rejse sig, sidder og glor fikseret på ovnen osv. Og det er ikke fordi hun ikke er sulten eller ikke kan lide maden!!

Hvad skal jeg gøre? Jeg sidder selv og spiser imens for at gøre et hyggeligt måltid ud af det, men hun har SÅ travlt med alt muligt andet

Det skal nok komme, hun er jo kun 9 mdr.
Prøv evt. at lege med på det hun gør, så hun får det ud af systemet, og måske vender tilbage til maden en gang i mellem.

Anmeld

21. juni 2012

K&S

Anonym skriver:

Hehe, Anton fylder snart 2 år og nogle dage spiser han næsten ikke noget til måltider, fordi han SLET ikke kan koncentere sig  

Og han sidder ALDRIG stille på stolen, han bevæger sig hele tiden under et måltid (man kan næsten få helt stress )

Anmeld

21. juni 2012

Frk.S

Mon det er alderen? Freja er i hvert fald også meget ukoncentreret når hun skal spise.
Der er så mange andre ting der er spændende.  

Anmeld

21. juni 2012

L&V

Anonym skriver:

Det gør min tøs på 9måneder os Jeg forventer ik den helt stor bordskik fra hende bare der kommer lidt mad ind i ny og næ så er missionen lykkedes.. De er jo ik så store og forstår ik man ska sidde stille og spise.. De er nysgerrige og vil opleve verdenen

Anmeld

21. juni 2012

Valle81

Mine drenge er ligedan tror bare de keder sig, det siger dem ingenting at sidde der mine får lov selv først, fejler det så får de lov at lege i mens og så fodrer jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.