Du skal ikke have dårlig samvittighed over at have et liv. 
Bare lad være med at blande dit barn ind i det.
Jeg har den holdning, at hvis man "kun" er hyggevenner, så kan man altså ikke bestemme, om man må være sammen med andre. Hvis man kun er sammen med hinanden, så er man kærester. Men det afhænger jo helt af, hvad I kan blive enige om.
Sygdomme kan man beskytte sig i mod.
Da jeg var alene med min søn, nød jeg de dage, hvor han var hos sin far, og jeg kunne date, gå i byen osv. Det har jeg aldrig haft dårlig samivttighed over.
Jeg har bare aldrig ladet ham møde nogen, før det var meget seriøst - han har mødt to, på de 6 år jeg var alene. Den ene er ham, jeg er gift med nu. 
Nu ved jeg ikke om du har dit barn hele tiden, men hvis du ikke har, er der jo mulighed for at have voksentid, når barnet ikke er hjemme. Hvis du har barn hele tiden, kan du måske få det passet nogle timer ind i mellem. Eller få besøg, når barnet er faldet i søvn - det har jeg også gjort et par gange, dog kun med nogen, jeg kendte godt i forvejen.
Jeg har ikke som sådan haft "hyggevenner"... Jeg har datet med det formål at finde en kæreste, men selvfølgelig har jeg været igennem nogle stykker, som aldrig blev til kærester. 
Anmeld