Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ér der 2?
Ér der 2?
yup - tillykke
chael skriver: Jeg kan ikke aflæse disse teste. Tag en clear blue, så er du mere sikkerEller lad den ligge i selve testen. Kan slet ikke finde hoved og hale i dem når de er sådan der. *C
Jeg kan ikke aflæse disse teste. Tag en clear blue, så er du mere sikkerEller lad den ligge i selve testen. Kan slet ikke finde hoved og hale i dem når de er sådan der. *C
Kay skriver: kan se en MEEEGET svag streg... prøv igen om et par dage så håber vi den bliver tydligere
kan se en MEEEGET svag streg... prøv igen om et par dage så håber vi den bliver tydligere
Holbæktrunten skriver: yup - tillykke
Plejer at være dårlig til at se, men kan altså godt ane den her og prøv igen om få dage
Kan se en svag, streg nr 2. Men hvis den er tydeligere end med jeres datter, er der nok noget om det.
Jeg syntes også godt at jeg lige kan ane 2 streger
HeidiØ skriver: Plejer at være dårlig til at se, men kan altså godt ane den her og prøv igen om få dage
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Kan se en svag, streg nr 2. Men hvis den er tydeligere end med jeres datter, er der nok noget om det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128