Barnepige søger børn at passe :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Pullemulle

Hej

Jeg er en pige på 18 år (bosat i Brøndby), som gerne vil bruge nogle aftener på at passe børn. Så står du og mangler en barnepige, kan jeg måske være hjælpen. 

Jeg arbejder på nuværende tidspunkt i en vuggestue i Taastrup - praktik i forbindelse med min uddannelse. Jeg går på den pædagogiske assistentuddannelse og starter på skoleforløb i Brøndby igen til september.

Jeg kan passe både til hverdag og i weekender. Til hverdag kan jeg kun passe i aftentimerne pga. arbejde, men i weekenden er det muligt hele dagen. Når jeg starter til september starter på skoleforløb kan jeg til hverdag passe allerede fra eftermiddag.

Venlig hilsen Patricia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Kløver

ØV bor i fredericia, Kunne da ellers godt bruge en sød barnepige engang imellem

Anmeld

21. juni 2012

Pullemulle

Maja84 skriver:

ØV bor i fredericia, Kunne da ellers godt bruge en sød barnepige engang imellem

Øv, det var ærgerligt... Jeg håber du finder en sød barnepige i nærheden så

Anmeld

21. juni 2012

anja89

Pullemulle skriver:

Hej

Jeg er en pige på 18 år (bosat i Brøndby), som gerne vil bruge nogle aftener på at passe børn. Så står du og mangler en barnepige, kan jeg måske være hjælpen. 

Jeg arbejder på nuværende tidspunkt i en vuggestue i Taastrup - praktik i forbindelse med min uddannelse. Jeg går på den pædagogiske assistentuddannelse og starter på skoleforløb i Brøndby igen til september.

Jeg kan passe både til hverdag og i weekender. Til hverdag kan jeg kun passe i aftentimerne pga. arbejde, men i weekenden er det muligt hele dagen. Når jeg starter til september starter på skoleforløb kan jeg til hverdag passe allerede fra eftermiddag.

Venlig hilsen Patricia

Hvor langt tager når du evt passer børn.? Og hvad tager du i timen.?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.