Sommerferie planer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Gaia

Hvad skal i bruge jes sommerferie på? Her står den på hjemmelig hygge i det forhåbentlige gode sommervejr ( ja er optimist ) samt besøg diverse venner, familie, zoo, legoland, strand osv, nåja og så skal vi lige afholde en dåb plus min fødselsdag wii.

Af attraktioner som jeg gerne vil besøg i ferien er: stranden, legoland, giveskud, ree dyrepark, zoo , aqua, og så håber jeg at finde nogle aktiviteter der passer til en pige på næsten 2 1/2 år. Nogle ideer?

Tænker også vi skal have hjemmedage, hvor vi får venner på besøg, nyder have, leger i sandkasseb, tager på legepladsbesøg, osv.

Ja det var lidt om mine sommerferie drømme..så må vi se hvor meget der føres ud i livet . En til er sikkert glæder mig til at bruge tid sammen med min skønne familie og opleve sommeren med dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Kloster

(taget fra Ferie og fritid siden, hvor jeg også svarede på dette spørgsmål)

Hej.

Jeg har ferie i uge 28, 31-32. Manden har i uge 31-32. Ja så har alle vores drenge ferie i uge 27-32

I uge 27 skal drengene på fodboldsskole. I uge 28 skal vi til stranden, for dér kommer sommeren! Hæ hæ... Nå men vi skal i hvert fald ikke lave en skid. Hvis der er strandvejr, skal jeg bare ligge og læse i min bog, nyde mit te og holde øje med drengene og solcreme hele dagen

I uge 31 skal vi på hyttetur på en Campingplads i Haderslev. Der skal vi over grænsen og købe slik og sodavand. Så er munden nemlig lukket på drengene hele ferien. Hæ hæ... Vi skal også i Danfoss 1-2 dage. Og se Vadehavet og hvad der så lige er af interessante ting.

Uge 32 skal vi ikke lave en skid. Vi skal self ordne hus og have, men vi skal bare nyde roen, de store drenge og have tiden med os...

Vi glæder os enormt til ferie i år. Og trænger virkelig til det. Min mand er produktionschef og jeg er Ssa på et pl.hjem, så vi er ved at være godt brugte nu.

Anmeld

21. juni 2012

Happiness

Enten skal vi ordne hus, og hygge med Lukas i haven i DET DEJLIGSTE VARME SOLSKINSVEJR (er også optimist )

Eller også skal vi til Grækenland...

Kommer an på om banken siger ja til at låne os til et hus Vi skal derned idag og høre om vores muligheder.

Så håber jo vi skal ordne hus Så skal feriepengene bruges på hus i stedet for ferie Og det gør vi med glæde

Anmeld

21. juni 2012

bøllen

Her har. Jeg ferie uge 29-30-31 

Uge 29 tar vi til Italien , garda søen.

Uge 29 har vigerne herhjemme med ture til zoo, legeplads osv

Uge 30 er det kun ungerne og mig så der er vi hjemme i haven og håber på at strandvejr

Anmeld

21. juni 2012

Aabye

Vi tager til Tunesien om 6 dage.. Der skal vi være i en uge.. Alt er betalt, så det bliver en billig ferie.. Bag efter har vi 2 uger hvor vi bare skal hygge med familie og venner.. Vi skal rundt omkring i landet med hunden, hvis hun kan holde til det i varmen.. Det er ikke sikkert.. Ellers regner jeg med at tage et par ture i svømmehallen..

Anmeld

21. juni 2012

Kay

skal bruges på at nyde den danske somer og passe på mit bækken

i uge 27 skal vi til gilleleje og arbejde frivilligt på danmarks ældse byfest... http://bakkefest.dk/  som vi har gjort i MAAANGE år.... og i år har jeg fået "kontor job" for at skåne mig selv og ik ret mange vagter...

og så skal vi møde vores lille pige for første gang... det er dog ikke planlagt hvornår

Anmeld

21. juni 2012

Moar2011

Gaia skriver:

Hvad skal i bruge jes sommerferie på? Her står den på hjemmelig hygge i det forhåbentlige gode sommervejr ( ja er optimist ) samt besøg diverse venner, familie, zoo, legoland, strand osv, nåja og så skal vi lige afholde en dåb plus min fødselsdag wii.

Af attraktioner som jeg gerne vil besøg i ferien er: stranden, legoland, giveskud, ree dyrepark, zoo , aqua, og så håber jeg at finde nogle aktiviteter der passer til en pige på næsten 2 1/2 år. Nogle ideer?

Tænker også vi skal have hjemmedage, hvor vi får venner på besøg, nyder have, leger i sandkasseb, tager på legepladsbesøg, osv.

Ja det var lidt om mine sommerferie drømme..så må vi se hvor meget der føres ud i livet . En til er sikkert glæder mig til at bruge tid sammen med min skønne familie og opleve sommeren med dem

det lyder da også rigtig hyggeligt  - nu kan jeg rigtig godt lide at tag ud feks som du skriver zoo, lego osv osv , sådan nået synes jeg er rigtig hyggeligt

herhjemme: har manden og jeg ferie 28 - 29 - 30 - og så har jeg selv også 31 .. 2 af ugerne skal vi i sommerhus, først med min familie derefter hans familie  ellers håber vi også på godt vejr, så det evt kan blive til en tur i zoo eller ligende ..

regner lidt med at to af ugerne skal sønnnen os være lidt i vuggestue, så det ikk bliver en hel månede han ikk er der ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.