Isterninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Tullepigen90

Hej.
Jeg står og mangler isterningsbakker som er udformet som hjerter. Det må ikke være for store hjerter da de skulle kunne være i champagneglas. Er der nogle som kan hjælpe mig med hvor jeg på nettet kan købe sådan nogle? Jeg ved at både Tiger og IKEA har dem, men jeg har ikke mulighed for at komme i butikker inden festen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Du kan købe isterningposer med hjerter.... I næsten alle dagligvarebutikker :-)

Anmeld

21. juni 2012

Tullepigen90

Det vil jeg prøve. Mange tak

Anmeld

21. juni 2012

JanetBJ

Jeg har faktisk en .. der er godt nok kun plads til 15 isterninger eller sådan noget, men de er ikke særlige store .. og hvor jeg har den fra, aner jeg heller ikke

Anmeld

21. juni 2012

Fru.Mäes <3

Så lige igår at vores FØTEX (Herning) havde sådan en rodekassens med UDSALGSVARER i.

Og der var faktisk en masse røde isteringsbakker formede som hjerter  Også kostede de under 10 kr. Og de var nemligbikke så store de hjerter..

Anmeld

21. juni 2012

Tullepigen90

Tak, men jeg kommer desværre ikke lige til Herning, men jeg kunne jo forsøge med en anden Føtex tættere på mig

Anmeld

21. juni 2012

Pikku Myy

Man kan, som andre nævner, købe isterningeposer med hjerter i mange dagligvarebutikker, men hvis det skal være over nettet:

http://superbiksen.dk/?p=productMore&iProduct=76

Anmeld

21. juni 2012

Tullepigen90

Pikku Myy skriver:

Man kan, som andre nævner, købe isterningeposer med hjerter i mange dagligvarebutikker, men hvis det skal være over nettet:

http://superbiksen.dk/?p=productMore&iProduct=76

Tak for link. De er nu bestilt

Anmeld

21. juni 2012

Pikku Myy

Tullepigen90 skriver:

Tak for link. De er nu bestilt

Det var da så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.