Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Annemor... skriver: øv at jeg ikke kan imorgen ellers var jeg helt sikkert klar Men rigtig god tur
øv at jeg ikke kan imorgen ellers var jeg helt sikkert klar Men rigtig god tur
Desværre ikke i morgen, men regner med at tage en tur på lørdag hvor vi får lavet årskort. Så kunne man altid mødes en anden dag
An&Jo skriver: Nogen der er friske på en tur i zoo imorgen?? Jeg skal afsted med min egen søn og kærestens søn, men vi vil da gerne have flere med hvis det kan friste.. Kom frisk folkens..
Nogen der er friske på en tur i zoo imorgen?? Jeg skal afsted med min egen søn og kærestens søn, men vi vil da gerne have flere med hvis det kan friste.. Kom frisk folkens..
Eeeej, det ville være en perfekt dag at komme i Zoo på, men min datter og jeg har en "lege-aftale". Øv øv...
God tur i zoo
Laulund87 skriver: Desværre ikke i morgen, men regner med at tage en tur på lørdag hvor vi får lavet årskort. Så kunne man altid mødes en anden dag
Bellas Mor skriver: Eeeej, det ville være en perfekt dag at komme i Zoo på, men min datter og jeg har en "lege-aftale". Øv øv... God tur i zoo
An&Jo skriver: I køber da bare årskort imorgen.. heheSkal i til bål deroppe på lørdag??
I køber da bare årskort imorgen.. heheSkal i til bål deroppe på lørdag??
Manden skal på arbejde så det går ikke
Er der bål i zoo'en?
Laulund87 skriver: Manden skal på arbejde så det går ikke Er der bål i zoo'en?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128