hoster om natten, men ikke om dagen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.829 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Anonym trådstarter

min søn på 13 mdr hoster helt vildt om natten han vånger hver gang, men han hoster aldrig om dagen. det har stået på nogen uger. nogen der ved hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

min søn på 13 mdr hoster helt vildt om natten han vånger hver gang, men han hoster aldrig om dagen. det har stået på nogen uger. nogen der ved hvorfor?

Min dreng på 24 måneder har altid gjort det i perioder. Vi har hævet hans hovedgærde, en rød ordbog under hver forben, men han ligger altid nede i fodenden, så om det er det der får det til at forsvinde ved jeg ikke.
Vi har haft ham til læge, han har ikke antydningen af luftvejsproblemer. Så vi gør os umage med at få luftet godt ud de der 3 gange om dagen, når det er for koldt til at have vinduer åbne hele dagen. Men ved heller ikke om det har en egentlig effekt...
Lige for tiden hoster han slet ikke, men det er ikke mere end en månede siden vi havde en 3 ugers tid med natlig hosten. Vi tilbyder ham vand og har nok sutter i sengen til han selv kan finde en - det er jeg helt sikker på hjælper, for jeg hører ham hoste og pusle men ikke kalde

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

HeXeri skriver:

Min dreng på 24 måneder har altid gjort det i perioder. Vi har hævet hans hovedgærde, en rød ordbog under hver forben, men han ligger altid nede i fodenden, så om det er det der får det til at forsvinde ved jeg ikke.
Vi har haft ham til læge, han har ikke antydningen af luftvejsproblemer. Så vi gør os umage med at få luftet godt ud de der 3 gange om dagen, når det er for koldt til at have vinduer åbne hele dagen. Men ved heller ikke om det har en egentlig effekt...
Lige for tiden hoster han slet ikke, men det er ikke mere end en månede siden vi havde en 3 ugers tid med natlig hosten. Vi tilbyder ham vand og har nok sutter i sengen til han selv kan finde en - det er jeg helt sikker på hjælper, for jeg hører ham hoste og pusle men ikke kalde

vi har prøvet det med at løfte sengen men han sover uroligt så han over tit i "fodenden" , så det hjalp ikke rigtig hans vindue er altid åben da det et varmt værlse han har. 

men tak fordi du ville svare, det jeg glad ved.

Anmeld

20. juni 2012

tweety2060

Anonym skriver:

IHuHviHvisddedeteermin søn på 13 mdr hoster helt vildt om natten han vånger hver gang, men han hoster aldrig om dagen. det har stået på nogen uger. nogen der ved hvorfor?

Hvis det er noget der står på over længere tid, kan det være en ide at gå til lægen og få lyttet på ham, da det kan være udtryk for at lungere har brug for medicin... Men der er også mange andre muligheder... Er han forkølet?

Anmeld

20. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

vi har prøvet det med at løfte sengen men han sover uroligt så han over tit i "fodenden" , så det hjalp ikke rigtig hans vindue er altid åben da det et varmt værlse han har. 

men tak fordi du ville svare, det jeg glad ved.

Måske det er den smule træk der kommer fra vinduet? Tænker der skal ikke så meget til før de bliver kolde når de nu absolut skal ligge og rode rundt ovenpå dynen?

Anmeld

20. juni 2012

Humanincubator

Kunne det være astmatisk bronkitis?

http://e-dok.rm.dk/e-dok/e_760109.nsf/$CXIV/ATTACH-RMAP-8CXKWF/$FILE/RHV_Asmatisk_bronkitis_feb2010.pdf

Hvis det bliver ved, så kontakt lægen igen!

Anmeld

20. juni 2012

Valle81

Hej,

Jeg ville kontakte lægen i morgen. Vores anton gjorde det samme i en periode fra den ene dag tog det vildt til om dagen.

Skyndte os til læge og diagnosen var astmatisk bronkitis

Anmeld

23. juni 2012

mf1978

Vores dreng har også astmatisk bronkitis, og det viser sig bl.a. også ved, at han hoster om natten (men ikke om dagen). Bliver han hårdt ramt når han er forkølet? "hvæser" han når han trækker vejret, når han er forkølet? Det er alt sammen tegn på astmatisk bronkitis.

Jeg ville også få lægen til at lytte på ham

Anmeld

23. juni 2012

Den lykkelige

Jeg oprettede en tråd præcis magen til for nogle uger siden.. hun hostede og hostede, men kun om natten.. tør hoste..
Der gik et par uger og nu gør hun det ikke.. så måske det snart går over.. ellers må du have ham tjekket

Anmeld

23. juni 2012

Anonym trådstarter

mf1978 skriver:

Vores dreng har også astmatisk bronkitis, og det viser sig bl.a. også ved, at han hoster om natten (men ikke om dagen). Bliver han hårdt ramt når han er forkølet? "hvæser" han når han trækker vejret, når han er forkølet? Det er alt sammen tegn på astmatisk bronkitis.

Jeg ville også få lægen til at lytte på ham

vi har vært til læge , og han er kommet på midacin imod det der bronkisis ( staves ) det hjæpler rigtig meget, skal til læge og få det tjekket op på . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.