Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: ferskner er altså gode Ja så er jeg også ond.. Spis nogle flere ferskner ..
ferskner er altså gode
Ja så er jeg også ond.. Spis nogle flere ferskner ..
Ja det er de bestemt - men har bare en ufattelig trang til noget rigtigt usindt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Masig skriver: Ja jeg er også til de grønne... de der Granny Smith... de er bare fantastiske altså.. Ikke melede og tilpas sure/søde... Haha ja nu er der kun to stykker tilbage i pakken.. Tror også de ryger inden jeg går i seng...
Ja jeg er også til de grønne... de der Granny Smith... de er bare fantastiske altså.. Ikke melede og tilpas sure/søde...
Haha ja nu er der kun to stykker tilbage i pakken.. Tror også de ryger inden jeg går i seng...
Lige præcis.. RIGTIG gode
Skynd dig. Siger det ikke til nogen Shhh ..
Baagøe skriver: Hjemmelavet jordbærgrød med mælk
Hjemmelavet jordbærgrød med mælk
Arrrhhhh det lyder godt
Mor til Ella skriver: INGENTING Er stoppet med at købe det, kan bare ikke styre det når jeg går hjemme på barsel Skulle jo helst ikke ende med at jeg kommer tilbage på arbejde større end da jeg gik på barsel
INGENTING
Er stoppet med at købe det, kan bare ikke styre det når jeg går hjemme på barsel
Skulle jo helst ikke ende med at jeg kommer tilbage på arbejde større end da jeg gik på barsel
GOD IDE !!! Det skal du være stolt af .. Og bliver du glad for..
tænk hvis du kom til bage som en kæmpe damptrommel.: Det ville også være træls.
xoxotasha skriver: Noget så "barnligt" som cheesedippers med pizzasmag. De er altså gode som snack om eftermiddagen. En pakke 105 kcal! Det kan lige overskues. Og så drikker jeg cola minus i discount udgave. Det er min favorit. (OGSÅ BEDRE EN COCA COLA LIGHT/ZERO!!)
Noget så "barnligt" som cheesedippers med pizzasmag. De er altså gode som snack om eftermiddagen. En pakke 105 kcal! Det kan lige overskues. Og så drikker jeg cola minus i discount udgave. Det er min favorit. (OGSÅ BEDRE EN COCA COLA LIGHT/ZERO!!)
Uhmmm det lyder godt .. Dem kan jeg godt lide.. hehe...
Hvad er cola minus? intet kan slå COCA COLA!!
Slott skriver: Ja det er de bestemt - men har bare en ufattelig trang til noget rigtigt usindt
Har du ikke noget frugt, nødder eller knækbrød?
AalborgPigen skriver: Min last er også cola.. Uhmm det er godt .. De er også gode Nej sommer er der ikke ! ÆV !! Ja kirsebær .. UHMMMM... De er goe.. Jeg savner sådan nogle rigtigt smagfulde sorte nogle
Min last er også cola.. Uhmm det er godt ..
De er også gode
Nej sommer er der ikke ! ÆV !! Ja kirsebær .. UHMMMM... De er goe.. Jeg savner sådan nogle rigtigt smagfulde sorte nogle
Jeg er stadig ikke faldet over de gode kirsebær, så sommeren lader vente på sig - håber jeg kan nyde dem i Juli og August
B&J skriver: har lige guffet Pistacie nødder MUMS.... også den røde light sodavand fra netto hihihihihi
har lige guffet Pistacie nødder MUMS.... også den røde light sodavand fra netto hihihihihi
Uhmm jeg elsker pistacie nødder ..
Kan desværre ikke få light, ellers kunne jeg godt drikke det.Især når NEtto er lige overfor ..
Fenja09 skriver: Jeg er stadig ikke faldet over de gode kirsebær, så sommeren lader vente på sig - håber jeg kan nyde dem i Juli og August
Lige præcis.. Dem skal jeg have, når de engang kommer ..
AalborgPigen skriver: Arrrhhhh det lyder godt
Smager mums og med jordbær fra min faster og onkels have
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128