Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Tror du får lidt ondt i maven så søde Men hatten af for dig hvis du kan klare det uden
Tror du får lidt ondt i maven så søde Men hatten af for dig hvis du kan klare det uden
Kan jeg ikke .. Det er bare sjov jo Tror jeg får meget ondt i maven.
Lou87 skriver: Chips eller ben & jerrys ... Uhmmm ! (men føj hvor er den is dyr. strengt!! )
Chips eller ben & jerrys ... Uhmmm ! (men føj hvor er den is dyr. strengt!! )
Ja den er da ALT for dyr ! !!
AalborgPigen skriver: HVORDAN GIK EKSAMEN ??? Kan du godt drikke kaffe om aftenen ?
HVORDAN GIK EKSAMEN ???
Kan du godt drikke kaffe om aftenen ?
AalborgPigen skriver: Kan jeg ikke .. Det er bare sjov jo Tror jeg får meget ondt i maven.
Men den er super nem Så du laver den en aften dig og kæresten skal hygge jer og så er der til et par dages eftermiddags kaffe Eller Du smider noget af den i fryseren til trøfler
Ploffer skriver: Det gik godt... Jeg fik 10 og har lige fået mine skriftlige karakterer... 10 i dansk, 10 i engelsk og 12 i matematik Ja ja masser af kaffe kaffe er darjligt
Det gik godt... Jeg fik 10 og har lige fået mine skriftlige karakterer... 10 i dansk, 10 i engelsk og 12 i matematik Ja ja masser af kaffe kaffe er darjligt
Du er da bare for sej ! Kan du godt være stolt af
TILLYKKE MED DET !!
Ej det kan jeg ikke.. Så kan jeg sørme ikke sove..
Nettemor skriver: Men den er super nem Så du laver den en aften dig og kæresten skal hygge jer og så er der til et par dages eftermiddags kaffe Eller Du smider noget af den i fryseren til trøfler
Uhmm det må jeg gøre.. Tusind tak
Nu som Moar skriver: Jeg spiser Daim mini, og ja, jeg er klar over hvad klokken er....
Jeg spiser Daim mini, og ja, jeg er klar over hvad klokken er....
Sikke da en morgenmad
AalborgPigen skriver: Du er da bare for sej ! Kan du godt være stolt af TILLYKKE MED DET !! Ej det kan jeg ikke.. Så kan jeg sørme ikke sove..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128