Hva for en snack spiser du? LIGE NU ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Masig

AalborgPigen skriver:

Jeg spiser JØRGENS VINDER MIX !! Uhmm sour cream and onion 

Og så drikker jeg cola... 

Plus jeg har bagt daim muffins, som jeg også kom til at spise... 

Kan i forstå, hvorfor jeg bliver fed ?! Kan jeg ikke 

Hvad er din ynglings snack ? 

Jeg er selv stor fan af COCA COLA - hvis man kan kalde det en snack... 

Og om sommeren JORDBÆR OG VANDMELON  Og så chips med sour cream and onion, vingummi og skumbananer  

Jeg har ikke nogen yndling, det kommer helt an på hvad jeg har lyst til, men døjer lidt med kvalme for tiden og da der ikke er så meget plads i maven til mad pga babyen, så er sun lolly sodavandsis bare lige sagen... Det er væske, sukker, og fylder ingenting... Helt perfekt

Og så er æbler også et hit lige for tiden!!

Ellers er jeg stor fan af lakridspiber, kan æde en hel æske med 16 i på ingen tid, og hvid chokolade... MUMS....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

SS82

Jeg har lige spise en fersken - men kunne meeeeeget godt spise chips, kage chokolade osv. MEN JEG MÅ IKKE SKAL HOLDE DEN KUR NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

20. juni 2012

frkanonym

Ayasmor skriver:

jeg spiser snøfler...

ej hvor snyd!!!

Anmeld

20. juni 2012

UnderCover37

Jeg spiser ikke lige nu men har lige ordnet jordbær som snart skal indtages sammen med vanilje creme

Anmeld

20. juni 2012

livhemdrup

Jeg spiser ingenting for har kvalme og halsbrand men deler gerne af det for har mere end nok 

Anmeld

20. juni 2012

La´chrissen

AalborgPigen skriver:

Jeg spiser JØRGENS VINDER MIX !! Uhmm sour cream and onion 

Og så drikker jeg cola... 

Plus jeg har bagt daim muffins, som jeg også kom til at spise... 

Kan i forstå, hvorfor jeg bliver fed ?! Kan jeg ikke 

Hvad er din ynglings snack ? 

Jeg er selv stor fan af COCA COLA - hvis man kan kalde det en snack... 

Og om sommeren JORDBÆR OG VANDMELON  Og så chips med sour cream and onion, vingummi og skumbananer  

Lige nu fandt jeg nogle kedelige nachos i skabet, som jeg lige spiste et pat stykker af, ikke så spændende.

Men ynglings..... åh der er jo så meeeeeget men popcorn, ostepops, kims snackchips (den gule pose, men også de andre )
og uhh snoller er bare lige mig.
gerne maoam og store vingummibamser og heksehyl mix mmm kan næsten ikke holde på mundvandet.

Er bare så lækker sulten lige nu, og har en stor kage til at stå på køkkenbordet, men den er desværre bagt til i morgen hihi
og så er jeg hel viiild med fanta i alle varianterne

Anmeld

20. juni 2012

Guldimaven

Ingenting!

Men tror jeg skal have noget roulade senere!!!

Anmeld

20. juni 2012

FruK

Jeg spiser bare aftensmad for anden gang; hjemmelavet kartoffelsuppe med chili, ingefær mm og bacon.

Om lidt når sønnike er puttet, tror jeg, at jeg går ned og finder en cola zero i skuret. Det kunne jeg godt drikke hver aften, men prøver at begrænse det til en dåse en enkelt gang om ugen.

Anmeld

20. juni 2012

Muffin_girl

Monica P skriver:

Jeg har lige guffet en stor portion Jordbær med fløde, mælk og sukker i mig, guffe guffe guffe :-)

Monica

Du er ond !! Jeg har haft lyst til jordbær hele dagen.. Det skal jeg have imorgen.. MUMS !

Anmeld

20. juni 2012

Muffin_girl

frkanonym skriver:

af drikke-snacks er det klart mælk eller ice tea! drikker slet ikke sodavand.
men af snacks er mine yndlingschips egentlig ganske almindelige franske kartofler med salt, men lige nu har jeg en ekstremt lyst til baconchips, og bare have dem!

Uhm jeg elsker også ice tea.. Bacon chips er da bare for godt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.