Barnedåb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Guldimaven

Hvad ville i ønske, i havde tænkt på da i holdte jeres barnedåb??

Skal nemlig holde dåb den 15 juli og vil gerne have alt perfekt selvfølgelig..

Så kom endelig med en god ide. Det kan både være noget i havde med til jeres egen dåb, eller noget i ville ønske i havde med..

Kom frisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

cdinesen

Jeg havde bagt for lidt kage! Ellers havde vi en utrolig perfekt dag i haven med godt vejr. Folk sad hvor de ville, børnene legede, maden var perfekt, datteren sov hele dåben igennem i kirken. Så alt i alt perfekt dag. Sørger dog for der er dobbelt så meget kage næste gang hehe

Anmeld

20. juni 2012

Silas&Mille

cdinesen skriver:

Jeg havde bagt for lidt kage! Ellers havde vi en utrolig perfekt dag i haven med godt vejr. Folk sad hvor de ville, børnene legede, maden var perfekt, datteren sov hele dåben igennem i kirken. Så alt i alt perfekt dag. Sørger dog for der er dobbelt så meget kage næste gang hehe

hehe... her var det stik modsat. Jeg havde lavet ALT for meget kage

Så jeg vil i hvert fald sørge for at tænke lidt bedre over antallet af gæster og så bage det mindre næste gang (på søndag )

Anmeld

20. juni 2012

Mor til Ella

Guldimaven skriver:

Hvad ville i ønske, i havde tænkt på da i holdte jeres barnedåb??

Skal nemlig holde dåb den 15 juli og vil gerne have alt perfekt selvfølgelig..

Så kom endelig med en god ide. Det kan både være noget i havde med til jeres egen dåb, eller noget i ville ønske i havde med..

Kom frisk..

Læste her inde at der var en der havde fået alle gæsterne til at skrive en hilsen til barnet, som hun så først måtte læse på konfirmations dagen, det synes jeg er en sød ide.

Men glemte det simpelthen

Anmeld

20. juni 2012

Guldimaven

Hehe så ikke for meget kage.

Jeg tænker også lidt, om i havde noget specielt.. Såsom en bog hvor gæsterne kunne skrive en hilsen til dåbsbarnet i?

Anmeld

20. juni 2012

Guldimaven

Mor til Ella skriver:

Læste her inde at der var en der havde fået alle gæsterne til at skrive en hilsen til barnet, som hun så først måtte læse på konfirmations dagen, det synes jeg er en sød ide.

Men glemte det simpelthen

Ja det er da en rigtig sød ide.

Anmeld

22. juni 2012

mælkechoko

Uha der er flere ting faktisk, jeg ønskede jeg kunne lave lidt anderledes.Vi holdt barnedåb kun for de allernærmeste- på terassen. Det var alt for varmt og vi havde lidt for lidt isterninger og for meget kage, der smeltede... Om aften har jeg fuldstændig glem noget belysning- senere fik min datter en lille gave:

http://babyjungle.dk/?s=produkterinfo&ID=678

og jeg vil ønske, at jeg havde et par stykker, da de kunne være så fede på terassen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.