jubii vi har fået grøn lys igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

fnuggi

jubii kan ikke få armene ned da der jo har været noget gal med min skjoldbugskirtel det er nu undersøgt jeg her nogen cyster og en enkel knude det er ikke farligt men skal til undersøgelse en gang om året mens jeg er i behandling 

men vi må komme igang med regensglas nu jubii venter nu bare på en tid inde fra ouh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Putomanen

Der er ikke noget værre end at vente, så det må være skønt at komme igang igen  Kæmpte tillykke med det!

Anmeld

20. juni 2012

Nessie

Hvor dejligt, her I snart kommer i gang igen

Anmeld

21. juni 2012

ønskebørn74

fnuggi skriver:

jubii kan ikke få armene ned da der jo har været noget gal med min skjoldbugskirtel det er nu undersøgt jeg her nogen cyster og en enkel knude det er ikke farligt men skal til undersøgelse en gang om året mens jeg er i behandling 

men vi må komme igang med regensglas nu jubii venter nu bare på en tid inde fra ouh 

jubiiiiii, sikke en dejlig update sødeste!!!!

Anmeld

21. juni 2012

tarkoflen

Sikke en dejlig nyhed! Jeg for at det er denne behandling der giver jer, jeres ønskebarn

Anmeld

21. juni 2012

fnuggi

tarkoflen skriver:

Sikke en dejlig nyhed! Jeg for at det er denne behandling der giver jer, jeres ønskebarn

takker 

Anmeld

21. juni 2012

fnuggi

ønskebarn74 skriver:

jubiiiiii, sikke en dejlig update sødeste!!!!

ja det er dejligt 

Anmeld

21. juni 2012

fnuggi

Putomanen skriver:

Der er ikke noget værre end at vente, så det må være skønt at komme igang igen  Kæmpte tillykke med det!

takker

Anmeld

21. juni 2012

fnuggi

Nessie skriver:

Hvor dejligt, her I snart kommer i gang igen

ja håber vi også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.