Så er vi igang... på årsdagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Kris89

Så kom dagen jeg havde frygtet... årsdagen...

for nøjagtig et år siden mistede vi vores lille guldklump 9+3 og har siden ikke haft reglmæssig mens..

Heldigvis kom det til at passe med at lige nøjagtig idag kom jeg til læge og fik taget de første (mange) blodprøver og fik lavet celleskrab..

så nu er vi igang

nu frygter jeg lidt at der kommer til at gå lag tid (pga. ferie) før jeg får indkaldelse til sygehuset til scanning...

jeg får desværre ikke svar på blodprøver før jeg kommer ind på sygehuset...

om 14. dage skal jeg ind og have taget blodprøve i forbindelse med ÆL, så det bliver spænende... tror nu ikke slev på at ÆL ligger der, men det må de jo så finde ud af .

PIGER - kryds fingre for at jeg snart får indkaldelse til scannning og dermed kommer et skridt nærmere ønskebaby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Kris89

20. juni 2012

Aprilmor11

Kris89 skriver:

Så kom dagen jeg havde frygtet... årsdagen...

for nøjagtig et år siden mistede vi vores lille guldklump 9+3 og har siden ikke haft reglmæssig mens..

Heldigvis kom det til at passe med at lige nøjagtig idag kom jeg til læge og fik taget de første (mange) blodprøver og fik lavet celleskrab..

så nu er vi igang

nu frygter jeg lidt at der kommer til at gå lag tid (pga. ferie) før jeg får indkaldelse til sygehuset til scanning...

jeg får desværre ikke svar på blodprøver før jeg kommer ind på sygehuset...

om 14. dage skal jeg ind og have taget blodprøve i forbindelse med ÆL, så det bliver spænende... tror nu ikke slev på at ÆL ligger der, men det må de jo så finde ud af .

PIGER - kryds fingre for at jeg snart får indkaldelse til scannning og dermed kommer et skridt nærmere ønskebaby

Her får du lige en masse

Og også lige nogen

Anmeld

20. juni 2012

Putomanen

Jeg  alt hvad jeg kan

Anmeld

20. juni 2012

Nessie

Det bliver spændende

Anmeld

21. juni 2012

Kris89

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.