Check venligst testen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Anonym trådstarter

..Er der nogen af jer der kan se en ekstra streg?? Jeg kan selv se den svagt "live" og det er meget svært at fange på kameraet.. men vil gerne høre hva i sir til det  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

KarinaA

jeg kan ikke se en streg :/ men kan jo være mine øjne den er gal med  

Anmeld

20. juni 2012

Isabella_mor

jeg kan heller ikke se noget... prøv igen om et par dage

Anmeld

20. juni 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

..Er der nogen af jer der kan se en ekstra streg?? Jeg kan selv se den svagt "live" og det er meget svært at fange på kameraet.. men vil gerne høre hva i sir til det  

Kan heller ikke se den. Har du testet for tidligt?  Prøv og vent til din testdag, ved godt det er svært og jeg testede selv tidligt, men stod med en negativ test, en uge senere stod jeg med en positiv test 

Anmeld

20. juni 2012

Kris89

kan heller ikke se noget desværre.

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

Babymamma skriver:

Kan heller ikke se den. Har du testet for tidligt?  Prøv og vent til din testdag, ved godt det er svært og jeg testede selv tidligt, men stod med en negativ test, en uge senere stod jeg med en positiv test 

Ja Har først testdag d. 23 Tænkte bare jeg ku få det ud af systemet og så ikke tænke mere på det! Men det ku jeg altså ikke hehe..

Anmeld

20. juni 2012

come2

Anonym skriver:

Kan intet se

Anmeld

20. juni 2012

Camilla <3

Den er godt nok MEGET svag!

Men ja, jeg kan se lidt. Prøv igen d. 23.

Anmeld

20. juni 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Den er MEGET svag.. men kan godt ane den

Anmeld

20. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka heller ik se noget! Har du skilt testen ad?? Nogle gange er det nemmer at se hvis man ik skiller den ad nemlig!! 

Men ville nu også vente med at teste igen, inden d 23!!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.