JenJenHouse.com - nogle med erfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.325 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Fru Aagaard

Som overskriften siger, er der nogle der har erfaring med at købbe fra den hjemmeside ? Både de gode og evt. de dårlige.

Overvejer at købe den smukkeste kjole jeg har fundet derinde, men tør jeg... Hvad hvis den ikke klær mig, og hvad nu hvis den ikke passer - osv.. Skal bruge den til et bryllup i september, og hvem ved om der flere begivenheder på vej

Se den lige :

A-linje One-Shoulder Gulvlang Chiffon Satin Gallakjoler med Flæsekanter Perlebesat (018004909) - JenJenHouse.com

A-linje Stropløs Gulvlang Chiffon Charmeuse Brudepigekjoler med Flæsekanter Perlebesat (007004718) - JenJenHouse.com

Er ret sikker på det skal være nr. 1 , men nr 2 er også lækker også i en royal blå.

Hvad synes i og vigtigst - hvad er jeres erfaringer derinde fra?

Fandt lige et billede af mig i hel figur - måske det kan hjælpe lidt.

TAK

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Dot D

Kender desværre ikke til siden, men hvor er nummer to rigtigt flot, den vil klæde dig, er jeg sikker på...

Anmeld

20. juni 2012

Fru Aagaard

Dot D skriver:

Kender desværre ikke til siden, men hvor er nummer to rigtigt flot, den vil klæde dig, er jeg sikker på...

Tak Dot

Jeg dog mest til nr.1.. Hmmmm...

Anmeld

20. juni 2012

Fru Aagaard

Ingen

Anmeld

20. juni 2012

piap

Fru Aagaard skriver:

Ingen

hej

så lige dit indlæg... og vil på det kraftigste fra råde dig at købe der.. min veninde købte kjole der til vores bryllup og da kjolen kom lignede det noget der var løgn, hun kunne slet ikke være bekendt at tage den på.. det lignedenoget man lavde i håndarbejde i folkeskolen, da man lige havde lært at sy på symaskine.. min veninde var ved flere skrædder for at høre om de evt kunne hjælpe hende med kjolen hvor til hun fik at vide at det, der kunne de overhovede ikke rede så den blev en pæn kjole..

Anmeld

20. juni 2012

Fru Aagaard

piap skriver:

hej

så lige dit indlæg... og vil på det kraftigste fra råde dig at købe der.. min veninde købte kjole der til vores bryllup og da kjolen kom lignede det noget der var løgn, hun kunne slet ikke være bekendt at tage den på.. det lignedenoget man lavde i håndarbejde i folkeskolen, da man lige havde lært at sy på symaskine.. min veninde var ved flere skrædder for at høre om de evt kunne hjælpe hende med kjolen hvor til hun fik at vide at det, der kunne de overhovede ikke rede så den blev en pæn kjole..

Okay, tak..

Jeg synes heller ikke jeg tør - altså - man kan jo ikke returnere eller noget...

Men TAK.. og super ærgerligt med din veninde ..

Anmeld

20. juni 2012

piap

Fru Aagaard skriver:

Okay, tak..

Jeg synes heller ikke jeg tør - altså - man kan jo ikke returnere eller noget...

Men TAK.. og super ærgerligt med din veninde ..

hun bestilte den 4 måneder før hun skulle bruge den og fik at vide at der max ville gå 10 dage inden hun havde kjolen men måtte rykke for den tilsidst.. og da hun så skrev til dem med billeder om kjolen fik hun bare at vide at det var noget der var sket i fragten  og at de ikke ville tage den retur...

Anmeld

20. juni 2012

HeXeri

Fru Aagaard skriver:

Som overskriften siger, er der nogle der har erfaring med at købbe fra den hjemmeside ? Både de gode og evt. de dårlige.

Overvejer at købe den smukkeste kjole jeg har fundet derinde, men tør jeg... Hvad hvis den ikke klær mig, og hvad nu hvis den ikke passer - osv.. Skal bruge den til et bryllup i september, og hvem ved om der flere begivenheder på vej

Se den lige :

A-linje One-Shoulder Gulvlang Chiffon Satin Gallakjoler med Flæsekanter Perlebesat (018004909) - JenJenHouse.com

A-linje Stropløs Gulvlang Chiffon Charmeuse Brudepigekjoler med Flæsekanter Perlebesat (007004718) - JenJenHouse.com

Er ret sikker på det skal være nr. 1 , men nr 2 er også lækker også i en royal blå.

Hvad synes i og vigtigst - hvad er jeres erfaringer derinde fra?

Fandt lige et billede af mig i hel figur - måske det kan hjælpe lidt.

TAK

Tror godt du kan tage en chance, mener hvis du betaler via dit kreditkort kan banken altid trække pengene igen hvis du ikke modtager den?
Når jeg handler på ukendte hjemmesider, så holder jeg øje med de stempler der er i bunden. I DK er det jo e-handelsmærket vi skal gå efter. Men denne udenlandske er både paypal, norton-antvirus verificeret, det fortæller mig lidt om at de ihvertfald er seriøse nok til at indgå et samarbejde med paypal, der jo er et anerkendt transfer-firma

Anmeld

20. juni 2012

lilledittemor

Sikke nogle flotte kjoler!

Jeg har søgt lidt på nettet og fandt det her http://www.resellerratings.com/store/JenJenHouse

Der er meget delte meninger, men jeg at det er underligt at der ikke er nogen adresse eller kontakt information..

Anmeld

21. juni 2012

Laura.

piap skriver:

hej

Jeg er desværre enig. Jeg har ingen erfaringer med dem, men at priserne er SÅ lave, + der er ingen returret + at de hverken har tlf. nr eller e-mail som man kan kontakte dem på, det synes jeg er meget tankevækkende ! Jeg har selv fundet drømmekjolen derinde, og jeg har også prøvet at skrive til dem, men jeg har ikke fået noget svar fra dem. Jeg ville være bange for at bestille hos dem og så fortryde, da jeg frygter at kvaliteten er alt for ringe.. Pris og kvalitet hænger jo som regelt sammen.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.