piap skriver:
hej
så lige dit indlæg... og vil på det kraftigste fra råde dig at købe der.. min veninde købte kjole der til vores bryllup og da kjolen kom lignede det noget der var løgn, hun kunne slet ikke være bekendt at tage den på.. det lignedenoget man lavde i håndarbejde i folkeskolen, da man lige havde lært at sy på symaskine.. min veninde var ved flere skrædder for at høre om de evt kunne hjælpe hende med kjolen hvor til hun fik at vide at det, der kunne de overhovede ikke rede så den blev en pæn kjole..
Jeg er desværre enig. Jeg har ingen erfaringer med dem, men at priserne er SÅ lave, + der er ingen returret + at de hverken har tlf. nr eller e-mail som man kan kontakte dem på, det synes jeg er meget tankevækkende ! Jeg har selv fundet drømmekjolen derinde, og jeg har også prøvet at skrive til dem, men jeg har ikke fået noget svar fra dem. Jeg ville være bange for at bestille hos dem og så fortryde, da jeg frygter at kvaliteten er alt for ringe.. Pris og kvalitet hænger jo som regelt sammen.. :/
Anmeld