11 dage over tid! :,( hjææælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.661 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

AAS

Håber virkelig at høre fra nogle det har prøvet det samme..

jeg er nu gået 11 dage over tid, men står stadig med en negativ test i hånden  min cyklus plejer ellers at være helt præcis! (34dage)

hvis jeg er gravid er jeg 5+3 - 5+4.

den sidste uge til to, har jeg haft tiltagende kvalme næsten hver dag, jeg har muren, prikken, stikken og niv i underlivet. de sidste par dage har det været næsten umuligt at gennemføre mit arbejde

jeg er såååå træt hele tiden at jeg føler jeg kunne stå op og sove. og så skal jeg tisse konstant. (test for infektion er negativ)

jeg er så følsom og tuder over ingenting i øjeblikket.

jeg har ingen tegn på mens er på vej, plejer at få voldsomme bryst spændinger i en uge op til mens, og det har jeg ikke ...

min læge siger at jeg bare skal være tålmodig, og vente med at kontakte ham før jeg er gået 14-15 dage over tid.

jeg har prøvet adskillige tests fra forskellige mærker..

det er forfærdeligt at have det sådan her når jeg ikke ved om det er fordi jeg er gravid, hvis det var var tilfældet kunne jeg trøste mig med det.

mit spørgsmål er om der er andre der er gået så meget over tid men først har kunne teste positiv senere end 5+4 ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Pige2009

Når man har gang i PB, kan ens krop desværre spille en et puds, så jeg tænker det måske kan være grunden

Håber på en bebs til jer

Anmeld

25. juni 2012

Dyzjes

Hey. Jeg har det på samme måde
Er gået 11 dage over nu og negativ test.
Jeg plejer også at få spændinger i bryst en uge før min mens.
Men intet er sket endnu.
Jeg har kvalme og er meget træt hele tiden.
Min læge siger at jeg skal vente og se tiden an
Det er bare svært at vente, når man gerne vil ha svar.
Det nu 3 dage siden jeg to en test sidst og vil nu prøve igen i aften.
Håber det bedste for dig

Anmeld

25. juni 2012

Mariajny

jeg skulle have min men d 13/5-2012 men den kom ikke. og ikke før den 1/6-2012 stod jeg med en positiv g test (er i dag 10+1). så du må prøve om du kan finde lidt tålmodighed frem.

for du også snart har en fin positiv test

Anmeld

29. juni 2012

AAS

Dyzjes skriver:

Hey. Jeg har det på samme måde
Er gået 11 dage over nu og negativ test.
Jeg plejer også at få spændinger i bryst en uge før min mens.
Men intet er sket endnu.
Jeg har kvalme og er meget træt hele tiden.
Min læge siger at jeg skal vente og se tiden an
Det er bare svært at vente, når man gerne vil ha svar.
Det nu 3 dage siden jeg to en test sidst og vil nu prøve igen i aften.
Håber det bedste for dig

Heej er nysgerri på hvordan det gik med testetn

om du er gravid  eller om du har fået din mens?

jeg har stadig ikke fået min mens og er nu gået 20 dage over tid, og stadig kun en streg men de sidste to dage har jeg haft voldsomme spændinger i brysterne, og mens ligende smerter i underlivet. men jeg  lidt endnu

Anmeld

29. juni 2012

AAS

Mariajny skriver:

jeg skulle have min men d 13/5-2012 men den kom ikke. og ikke før den 1/6-2012 stod jeg med en positiv g test (er i dag 10+1). så du må prøve om du kan finde lidt tålmodighed frem.

for du også snart har en fin positiv test

vildt at du er gået så meget over tid før du kunne teste positiv men dejligt at høre at der er lidt håb endnu.

er gået 20 dage over tid nu, og jeg har fået symptomer på at min mens er på vej, så jeg tør ikke rigtigt håbe for meget på at der gemmer sig en lille bebs derinde men jeg lidt endnu

Anmeld

30. juni 2012

Mariajny

AAS skriver:

vildt at du er gået så meget over tid før du kunne teste positiv men dejligt at høre at der er lidt håb endnu.

er gået 20 dage over tid nu, og jeg har fået symptomer på at min mens er på vej, så jeg tør ikke rigtigt håbe for meget på at der gemmer sig en lille bebs derinde men jeg lidt endnu

for at frøken rød bliver væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.