Bliver jeg nogensinde gravid?;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.926 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

SRP

Hej piger

Jeg er simpelthen knust. Jeg har her til morgen 14 dage efter IUI brunt udflåd, så min mens kommer i dag eller imorgen. Jeg vil ikke teste før om et par dage, for lige nu har jeg ikke overskud til en negativ test. Jeg er virkelig bange for det aldrig bliver min tur. Nu runder vi snart et år og det er min 4. behandling med hormoner (PCO). HVORFOR BLIVER JEG IKKE GRAVID?! Jeg er så trist lige nu. Havde virkelg håbet vores første IUI var lykkens gang. Jeg ved der er nogle som kæmper længere, men jeg er bare så bange for det aldrig bliver min tur. Det er et kæmpe nederlag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

livhemdrup

SRP skriver:

Hej piger

Jeg er simpelthen knust. Jeg har her til morgen 14 dage efter IUI brunt udflåd, så min mens kommer i dag eller imorgen. Jeg vil ikke teste før om et par dage, for lige nu har jeg ikke overskud til en negativ test. Jeg er virkelig bange for det aldrig bliver min tur. Nu runder vi snart et år og det er min 4. behandling med hormoner (PCO). HVORFOR BLIVER JEG IKKE GRAVID?! Jeg er så trist lige nu. Havde virkelg håbet vores første IUI var lykkens gang. Jeg ved der er nogle som kæmper længere, men jeg er bare så bange for det aldrig bliver min tur. Det er et kæmpe nederlag....

Ville ikke gå videre uden at give dig en kæmpe

Er sikker på det nok skal lykkes jer på et tidspunkt. Men ja det er længe at vente når man så brændende ønsker sig en lille.

Ønsker jer alt held og lykke fremover til at det snart sker.

Anmeld

20. juni 2012

ønskebørn74

SRP skriver:

Hej piger

Tro mig, det skal nok lykkedes..

Jeg har slem PCOS.. Og jeg er blevet det.. Og denne gang ser det hvirkelig ud til den er der, jeg har slet ikke haft blødning, hvilket jeg har haft alle de andre gange..

Vi har været igennem:

7 IUI-H

1 IVF

3 ICSI

2 Fryseforsøg og i det sidste lykkedes det..

De kan gøre så meget idag.. Og ved nogen PCOER, tager det bare lidt længere tid, da de må prøve forskelligt inden de finder det der er godt for dig og funker..

Held og lykke med det hele!!!

Anmeld

20. juni 2012

VNB

SRP skriver:

Hej piger

Tror du trænger til et kæmpe stort trøste knus! 

Jeg kan sagtens forstå dine tanker.. Jeg har selv stået i lignende situation....

2 år tog det før jeg blev gravid med vores første barn. Men ved du hvad? det lykkedes for os (og for mange andre der har kæmpet) så det vil også lykkes for JER! 

Det er en pisse hård og streng kamp at komme igennem men i skal nok få jeres ønske opfyldt! 

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

KÆMPE knus til dig ♥

Jeg ved hvilke tanker og følelser du gennemgår.

Jeg håber snart det er jeres tur ♥

Anmeld

20. juni 2012

Brams

SRP skriver:

Hej piger

Århhh hvor jeg kender det, op med humøret selv om det er skide svært lige nu

Hvis det kan lykkes for mig, så kan det helt sikkert også for dig. Det tog os 12 lange år, men vi kæmpede en brav kamp og endte med vores dejlige prinsesse

Ville bare lige give dig en opmuntrende historie. Jeg har også PCO.

alle de bedste tanker fra mig til dig

Anmeld

20. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

20. juni 2012

tarkoflen

Åhh hvor er det træls for jer

Jeg for at det lykkedes næste gang!

Anmeld

20. juni 2012

lo1986

Er sikker på at det nok skal lykkes for jer! Rigtig mage piger med pcoos må dog videre til IVF før det sker, men der er chancerne så tilgengæld også rigtig gode

Anmeld

20. juni 2012

SRP

Tak for jeres søde ord piger Det varmer. Jeg har grædt hele morgenen puha en omgang. Tror I der er grund til at fortsætte med mere end 3 IUI-behandlinger? Vi har valgt det private så betaler selv, men efter 2 behandlinger mere tror jeg vi tager det offentlige og så bliver det nok IVF. Er der lang ventetid på IVF-behandling på de offentlige sygehuse? Vi skal nok til OUH.

Hvad skal man igennem i IVF-behandling?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.