Ej altså kan sku da ik passe, at vi herhjemme skal kæmpe os op på sølle 20 grader.. Jo jovist er det bedre end de 12 i weekenden og de 15 i sidste uge..og jovist et jeg glad for de 20 grader .. MEGET endda... Men come on altså vi skriver juni ... Fortæl mig please at det er normalt og at sommeren nok skal titte forbi...ja faktisk må den godt slå sig ned over mit hus i længe tid..den skal være så hjertelig velkommen..bare 23 grader please... Ligesom i gode " gamle dage" de varme somre man husker fra man var lille og yngre og lå ved stranden og spillede lækker..hvor hulen er den sommer henne?? Hvad med alt det fine sommertøj min datter har fået..skal det aldrig for alvor luftes?? Hvis der findes en højere magt som en vejrgud..så ber jeg lige denne bøn;
kære vejrgud i det høje. Vil du ik nok være sød at sender sommeren til danmark. Er så ... Træt af dette skod vejr og trænger sådan til sol og varme, så jeg rigtig kan komme ud i haven og lege med min datter ( uden at pisfryse eller blive våd). Ogkomme ud i min elsket køkkenhave og pusle om mine kartofler, radisser, gulerødder, rødbeder, de kære jordbær ( som skal have sol) osv. Jeg vil blive sp glad, hvis sommeren ville komme snart og vare helt i slut. Sept. Eller bare til den 15 aug. De kærligste bønner om sommervejr herfra
Så nu har jeg gjort mit og please lad det nu virke. Trænger sådan til at få lidt kulør, lidt sommerstemning, lidt grill, lidt strand, rent ud sagt trænger til den danske sommer-magi
Det sku ik godt nok med 15 grader de fleste dage..næ nej du foroven det må kunne gøres meget bedre....
Anmeld