Sidste flyttelæs er hentet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

An&Jo

Så har vi lige hentet det sidste flyttelæs idag, så nu mangler der kun at bliver kørt ting på losseren, og så skal de ting hentes som der er blevet givet væk..

Det er fantastisk at være færdig, og rigtig rart at vide at jeg snart ikke har flere hængepartier derude.. Ser virkelig frem til at vi kommer ordentlig på plads herhjemme i huset igen, for lige nu roder der over det meste af mine ting og sager..

Så om et par dage så er det kun udenfor det roder, indtil fliserne i indkørslen og rundt om huset er blevet lagt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Kofoed.

Hvor lækkert, bliver hans værelse ligesom i lejligheden?

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Så har vi lige hentet det sidste flyttelæs idag, så nu mangler der kun at bliver kørt ting på losseren, og så skal de ting hentes som der er blevet givet væk..

Det er fantastisk at være færdig, og rigtig rart at vide at jeg snart ikke har flere hængepartier derude.. Ser virkelig frem til at vi kommer ordentlig på plads herhjemme i huset igen, for lige nu roder der over det meste af mine ting og sager..

Så om et par dage så er det kun udenfor det roder, indtil fliserne i indkørslen og rundt om huset er blevet lagt..

Sikke skønt Så er du snart helt på plads..

Anmeld

19. juni 2012

Annemor...

Hvor er det dejligt for dig/jer

Anmeld

19. juni 2012

An&Jo

Kofoed. skriver:

Hvor lækkert, bliver hans værelse ligesom i lejligheden?

Det er nogle få kvm mindre, men der er plads til det hele og det sidder/står på samme måde som i lejligheden..

Anmeld

19. juni 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Sikke skønt Så er du snart helt på plads..

Jaa, det er fantastisk.. Meen vi skal alligevel snart finde en dag at drikke kaffe igen..

Anmeld

19. juni 2012

An&Jo

Annemor... skriver:

Hvor er det dejligt for dig/jer

Det er rigtig dejligt..

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Jaa, det er fantastisk.. Meen vi skal alligevel snart finde en dag at drikke kaffe igen..

Ja skal vi da helt sikkert.. Men nu er du jo MEGA langt væk ligepludselig.. For pokker da.. Jeg starter jo 2 juli.. Så skal da være inden. For skal arbejde mega over i juli !

Anmeld

19. juni 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Ja skal vi da helt sikkert.. Men nu er du jo MEGA langt væk ligepludselig.. For pokker da.. Jeg starter jo 2 juli.. Så skal da være inden. For skal arbejde mega over i juli !

uhh ja det bliver spændende når du starter på dit nye arbejde.. Glæder mig så meget på dine vegne..

Så langt væk er jeg altså heller ikke.. Det tager kun 20 minutter i bil, og jeg kommer gerne ud til dig, så jeg lige kan mærke storbyens rus igen.. Tror jeg kommer til at savne det lidt, det der med at være så tæt på alting, men samtidig så har jeg også bare savnet det her hus og roen så meget, og ikke mindst det liv vi havde sammen heroppe, som vi nu skal skabe på ny igen..

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

uhh ja det bliver spændende når du starter på dit nye arbejde.. Glæder mig så meget på dine vegne..

Så langt væk er jeg altså heller ikke.. Det tager kun 20 minutter i bil, og jeg kommer gerne ud til dig, så jeg lige kan mærke storbyens rus igen.. Tror jeg kommer til at savne det lidt, det der med at være så tæt på alting, men samtidig så har jeg også bare savnet det her hus og roen så meget, og ikke mindst det liv vi havde sammen heroppe, som vi nu skal skabe på ny igen..

Tak søde.. Jeg glæder mig også super meget .. Så skal nok opdatere .. Men puha jeg tror at jeg bliver meget træt .. 

Jeg har hverken bil eller kørekort  

Så bliver det i hvert fald på anden måde..  

Det lyder godt at du kommer ud til mig alligevel.. Det glæder jeg mig til .. 

Ja jeg tror det bliver mærkeligt, men samtidig rigtig godt for jer begge .. Og børnene .. Så bliver da et fantastisk nyt liv igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.