kæreste med flyttemand men mangler alligevel hjælp :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Princesspigen

sagen er den at min kæreste kører 3x34 og derved er flyttemand..

vi skal have hentet baby ting hos min mor i hillerød..

vi har fået en gratis trammeseng og trip trap stol som bare skal hentes i avedøre uden for et par uger..

og vi har fået en kummefryser som skal hentes i køge hurtigst muligt..

men kæresten skal arbejde hele den næste måned så han kan ikke hjælpe med at få hentet tingene nu..

så nu ligger jeg på knæ for samtlige venner for at finde nogle med bil og trailer så jeg kan få hentet tingene inden de bliver givet til anden side..

jeg syndes bare det er virkelig fustrerende at sku tigge andre om hjælp fordi kæresten ikke kan få fri.. men er der jo ikke noget at gøre ved..

ved ikke rigtigt hvad jeg ville med dette, bare af med det tror jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Princesspigen

19. juni 2012

Pige2009

Han skal vel ikke arbejde 24 timer i døgnet?  Der findes regler for hvor meget man må arbejde ad gangen - altså hvormange dage

Anmeld

19. juni 2012

Bak

Princesspigen skriver:

sagen er den at min kæreste kører 3x34 og derved er flyttemand..

vi skal have hentet baby ting hos min mor i hillerød..

vi har fået en gratis trammeseng og trip trap stol som bare skal hentes i avedøre uden for et par uger..

og vi har fået en kummefryser som skal hentes i køge hurtigst muligt..

men kæresten skal arbejde hele den næste måned så han kan ikke hjælpe med at få hentet tingene nu..

så nu ligger jeg på knæ for samtlige venner for at finde nogle med bil og trailer så jeg kan få hentet tingene inden de bliver givet til anden side..

jeg syndes bare det er virkelig fustrerende at sku tigge andre om hjælp fordi kæresten ikke kan få fri.. men er der jo ikke noget at gøre ved..

ved ikke rigtigt hvad jeg ville med dette, bare af med det tror jeg..

Sikke en øv-situation! Og så endda når tingene er gratis! Når nu han arbejde for 3x34 kan I så ikke få rabat og få nogle af hans kolleger til at hjælpe?

Anmeld

19. juni 2012

Princesspigen

Baagøe skriver:

Han skal vel ikke arbejde 24 timer i døgnet?  Der findes regler for hvor meget man må arbejde ad gangen - altså hvormange dage

det er tæt på 12 timer dagligt, og der er vidst ingen regler når man kører varebil..

så får ham ikke til meget når han har fri..

Anmeld

19. juni 2012

Princesspigen

anbo skriver:

Sikke en øv-situation! Og så endda når tingene er gratis! Når nu han arbejde for 3x34 kan I så ikke få rabat og få nogle af hans kolleger til at hjælpe?

desværre ikke  

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Princesspigen skriver:

det er tæt på 12 timer dagligt, og der er vidst ingen regler når man kører varebil..

så får ham ikke til meget når han har fri..

Jo, det er der så må I prioritere at hente tingene, når han er færdig til at have fri. Der er ikke andet for

Anmeld

19. juni 2012

Princesspigen

Baagøe skriver:

Jo, det er der så må I prioritere at hente tingene, når han er færdig til at have fri. Der er ikke andet for

kan det os være han bliver nød til.. ellers må jeg skaffe en bil og få min far til at køre..

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Princesspigen skriver:

kan det os være han bliver nød til.. ellers må jeg skaffe en bil og få min far til at køre..

Håber I snart får tingene

Anmeld

19. juni 2012

Princesspigen

Baagøe skriver:

Håber I snart får tingene

os mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.