Legetøj til 2-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Brams

HeXeri skriver:

Nårh, fik ryddet godt ud i hans legetøj idag og om muligt har han nu mere han ikke gider end han gider. Men synes det er ret svært med den alder, 2 år.

Hvad er din 2-årigs yndlingslegetøj?

Tror han skal have en dukke vogn. Han putter nemlig bamserne regelmæssigt på hans puslespilsgulv, så tænker det er da en god idé. Men det må også godt være noget s mor her føler han lærer noget samtidigt ... ideer?  

Lærkes bedste legetøj er hendes køkken og særligt de små ting i dåser, æsker og andet der hører til køkkenet. Hun har både et indenfor og ude i sit legehus - det er et hit herhjemme.

Det andet bedste må være hendes CD-afspiller, hun elsker musik og synger gerne hele dagen, både hjemme og hos DP

Synes det lyder godt med dukkevognen, den er også meget lærerig, da man lærer rollespil og samspil med andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

HeXeri

Brams skriver:

Lærkes bedste legetøj er hendes køkken og særligt de små ting i dåser, æsker og andet der hører til køkkenet. Hun har både et indenfor og ude i sit legehus - det er et hit herhjemme.

Det andet bedste må være hendes CD-afspiller, hun elsker musik og synger gerne hele dagen, både hjemme og hos DP

Synes det lyder godt med dukkevognen, den er også meget lærerig, da man lærer rollespil og samspil med andre

Køkkenet var faktisk en ret god ide, måske han så holder sig ude af mors bagværk?

Cd-afspiller købte mormor til ham ret hurtigt i forløbet, jeg må sige hun har ramt plet. Vi har nu hørt "Min kat den danser tango" i en uge, før det var det Kaj & Andreas greatest hits - igen og igen og igen og igen... fra han stod op til han gik i seng

Anmeld

20. juni 2012

Brams

HeXeri skriver:

Køkkenet var faktisk en ret god ide, måske han så holder sig ude af mors bagværk?

Cd-afspiller købte mormor til ham ret hurtigt i forløbet, jeg må sige hun har ramt plet. Vi har nu hørt "Min kat den danser tango" i en uge, før det var det Kaj & Andreas greatest hits - igen og igen og igen og igen... fra han stod op til han gik i seng

Ha ha ha, det kender jeg kun alt alt for godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.