Så røg håret sgu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Flot! 

Jeg er 17-18 år ældre end dig, og jeg er heller aldrig kommet længere end til page-skulderlangt- kort-page-halvlangt - osv. osv. Nu er jeg snart for gammel til langt hænge-hår, så NU får det lov at vokse langt i sidste øjeblik. Hvis ikke jeg fortryder i morgen og lader det få en omgang - det er fristende, når jeg ser dine fotos 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Dinna88

Mor og meget mere skriver:

Flot! 

Jeg er 17-18 år ældre end dig, og jeg er heller aldrig kommet længere end til page-skulderlangt- kort-page-halvlangt - osv. osv. Nu er jeg snart for gammel til langt hænge-hår, så NU får det lov at vokse langt i sidste øjeblik. Hvis ikke jeg fortryder i morgen og lader det få en omgang - det er fristende, når jeg ser dine fotos 

tak!

haha! Så er jeg da ikke alene - jeg synes da bare du skal klippe det af  særligt nu hvor sommeren () er på vej! 

Anmeld

19. juni 2012

wamse

Jeg synes det ser super godt ud til dig

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

Du skal også lige have en besked her da ....

PIFFFFTTTT !!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Anmeld

19. juni 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Du skal også lige have en besked her da ....

PIFFFFTTTT !!!!!!!!!!!!!!!!!! 

arhahha, du er så sød, pigebarn Tak 

Anmeld

19. juni 2012

Dinna88

wamse skriver:

Jeg synes det ser super godt ud til dig

det er jeg glad for - tusinde tak!

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

arhahha, du er så sød, pigebarn Tak 

PIGEBARN ?! HVOR GAMMEL ER JEG LIGE ?? 14 år ? 

Så er jeg ung igen .. JUBIIIII !!! 

Selv tak

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Ser super godt ud til dig!!!!

Anmeld

19. juni 2012

Kloster

Du er så smuk.

Tror nærmest, du vil kunne bære alt. Din tilsyneladen helt unikke personlighed, skinner bare så meget igennem.

Anmeld

19. juni 2012

HeidiØ

Dinna88 skriver:

...igen.... Folk, særligt min kære moder, er ved at være godt trætte af mig Så får jeg halvt langt hår, men klipper det af! Så har jeg langt hår, og så har jeg kort hår et par år måske - så ryger det igen! 

nu havde jeg lige fået det ned til skuldrene. Så røg tålmodigheden!!! 

jeg havde ALDRIG hængehår før, så jeg kan ikke en gang vise ordentlige billeder af det. Men her er det nye så Det har en glidende overgang bagpå, det ser ret fedt ud. Næste gang ryger der dog nok mere af. Det ligner lidt for meget en page i den lange side. Men for now, så går det nu nok 

Dan var såååååååååå ikke-glad for at jeg skulle være korthåret, men han elsker det

Hvad synes I?

Ser godt ud, sku!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.