Barnets bog??? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

NNL

Er også super glad for "Mine første år", har købt den på www.williamdam.dk - det billigste sted jeg kunne finde den, og så var der fri fragt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Brams

Hej piger.

Jeg har så svært ved at finde den perfekte barnets bog.
Hvilken har i og hvor er den købt??
Hvorfor er i glade for den?
Hvad indeholder den?

Kram

Vi har denne fra Hollys, og den er vi rigtig glade for. Den har god plads til billeder og har rigtig mange "tekster" der skal udfyldes, som man ellers ville have glemt at få skrevet ned

Ved ikke hvor den er købt, for det var en gave fra Lærkes moster, men sikkert på nettet .

Anmeld

20. juni 2012

kbb87

Hej Jeg kan varmt anbefale lifeof.dk - barnets bog på nettet. Alt hvad d bliver lagt ind har man en backup af på deres server, man ka selv vælge hvem man vil dele sin fortælling med, så det ikke behøver at være offentligt. Der er tandkort, blog, galleri, højde og vægt kurver, milepæle og meget mere. 

Anmeld

20. juni 2012

Clisolka

HeidiØ skriver:

Vi har den her!! Den er super god, har ALT! Er sikker på det er den N1 og Guldimaven også beskriver !

Den kan jeg også klart anbefale - jeg har også købt den 

Anmeld

20. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger.

Jeg har så svært ved at finde den perfekte barnets bog.
Hvilken har i og hvor er den købt??
Hvorfor er i glade for den?
Hvad indeholder den?

Kram

Helt klart "Mine første år" Den er genial, og super fin.  Vi har den til Anton. Den kan også købes i Bog & Ide. Har overvejet at lave en scrapbog også, men den er faktisk lidt i stil med en. Elsker den, og må hellere i gang med den for alvor 

Anmeld

20. juni 2012

SS82

N1 skriver:

Vi har den der hedder "Mine første år"

Der er plads til alt - simpelthen!

Stamtræ, fingre/fod aftryk, hvordan mor og far mødtes, fødslen, ventetiden, scanningsbilleder, barnedåb, og fødselsdage og til barnet er 7 år, udviklingen osv.

Kan tage nogle billeder af siderne så du kan se?

- og så kan man købe ekstra sider i babysam, så man kan indsætte endnu flere billeder.

Den lyder super god - må huske på den til det bliver min tur 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.