Hjælp til fødselsdagsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

LykkeB

Hej babybrugere 

Min kæreste fylder 27 år på lørdag og jeg skal finde en god gave til ham. Han har ingen store ønsker, fra mig af. Jeg giver for et beløb imellem 1500-2000kr, så gaven skal jo være lidt stor og ikke "bare" tøj. Har i ikke nogle gode ideer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

En tur til et eller andet med gutterne?

Anmeld

19. juni 2012

Tanja1234

oplevelsesgaver.dk eller lignende

Jeg gav min mand en tur på "mørke-restaurant" og det var virkelig en oplevelse...

Anmeld

19. juni 2012

LykkeB

Tanja1234 skriver:

oplevelsesgaver.dk eller lignende

Jeg gav min mand en tur på "mørke-restaurant" og det var virkelig en oplevelse...

Også en super god ide, tror bare ikke han gider sådan noget.. Han er lidt kedelig på det punkt. 

Vi er fra Århus, så lidt langt at tage til KBH for at komme på den. Vi har dog prøvet det i Berlin, så fed en oplevelse 

Anmeld

19. juni 2012

LykkeB

rikkeregnbue skriver:

En tur til et eller andet med gutterne?

Vil helst give ham en rigtig gave hvis du forstår. Derfor det er lidt svært 

Anmeld

19. juni 2012

HeidiØ

Du kunne kombinere en oplevelse med en hel unik gave.. Det er jo et stort beløb, så faktisk kan du nærmest få en weekendtur til Paris, i de der smartbox + en gave. Jeg kan anbefale dig "Foto på Lærred".. få lavet en collage med nogle billeder der betyder noget for ham.

Smykker og tøj er så oplagt, det vil jeg gi dig ret i. Er altid selv tom for idéer! Hehe! Godt han først har fødselsdag igen til marts!

Anmeld

19. juni 2012

LykkeB

HeidiØ skriver:

Du kunne kombinere en oplevelse med en hel unik gave.. Det er jo et stort beløb, så faktisk kan du nærmest få en weekendtur til Paris, i de der smartbox + en gave. Jeg kan anbefale dig "Foto på Lærred".. få lavet en collage med nogle billeder der betyder noget for ham.

Smykker og tøj er så oplagt, det vil jeg gi dig ret i. Er altid selv tom for idéer! Hehe! Godt han først har fødselsdag igen til marts!

Vi har en søn på 3 en halv måned, så at tage på ophold er desværre ikke muligt, i den nærmeste fremtid, men tak for dine ideer 

Anmeld

19. juni 2012

SS82

hvad interessere han sig for? noget han går op i?

Anmeld

19. juni 2012

LykkeB

Slott skriver:

hvad interessere han sig for? noget han går op i?

Fodbold,elektronik og fiskeri. Det vist det 

Anmeld

19. juni 2012

LykkeB

HeidiØ skriver:

Vi har en søn på 3 en halv måned, så at tage på ophold er desværre ikke muligt, i den nærmeste fremtid, men tak for dine ideer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.