At tage mig sammen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

MorDk

Det har jeg virkelig svært ved for tiden...

Jeg har simplthen så svært ved at komme igang.... Har I andre også det? Jeg går hjemme... og jeg burde og så burde jeg... og også liiiige....

Igår fik jeg dog pudset vinduerne i stuen!! WOW! NOT! Der kom striber æææv! Kærestens kommentar: Har du overhovedet pudset dem udvendig? Arrrghhh!!!!

Og det med at komme i bad.... det kan tage flere timer...

Jeg orker ikke rigtig gå så meget ud og gå tur og lign. Mit bækken gør ondt! Men hold nu op hvor jeg keder mig til tider...*suk*

Nu vil jeg hoppe i bad... og blive frisket lidt op!

Det går jo ikke det her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Jeg har simplthen så svært ved at komme igang.... Har I andre også det? Jeg går hjemme... og jeg burde og så burde jeg... og også liiiige....

Igår fik jeg dog pudset vinduerne i stuen!! WOW! NOT! Der kom striber æææv! Kærestens kommentar: Har du overhovedet pudset dem udvendig? Arrrghhh!!!!

Jeg orker ikke rigtig gå så meget ud og gå tur og lign. Mit bækken gør ondt! Men hold nu op hvor jeg keder mig til tider...*suk*

Det går jo ikke det her!

Det lyder som mig

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

SUK! Ja dejligt man ikke er "alene" *S*

Nu hopper jeg i bad!!!

Anmeld

19. juni 2012

Valle81

Jeg kender det alt alt for godt. Jeg har gået hjemme på barsel i 2 år og 3mdr og nu ledig på 3 mdr men starter heldigvis som lægesekretær elev til september.

Jeg har aldrig været så langsom til at komme i gang som nu hvor jeg har gået hjemme. Det at gå hjemme kan være så demotiverende og man kører bare i hak og det man ikke når i dag når man bare i morgen

Anmeld

19. juni 2012

MariaJ

Det kender jeg også godt. Jeg synes dog tit det bunder i, at jeg egentlig ikke har ret meget jeg skal, eller at det, jeg tror jeg skal, ikke er særlig vigtigt (i det hele taget eller ikke så vigtigt for mig). Derfor prøver jeg tit at gå den modsatte vej, altså simpelthen at give mig selv lov til at være langsom, hvis det er det jeg vil. Min erfaring er alligevel, at lige pludselig får jeg alligevel lyst til at få gjort noget, og så glider det meget lettere, men når man sidder der og burde gøre alt muligt.

Anmeld

19. juni 2012

Ina33

MorDk skriver:

Det går jo ikke det her!

Ohhh yea......

Jeg er arbejdsledig, og jeg RØVkeder mig.

Heldigvis skal den yngste følges i skole til kl.8 og hentes igen ud på eftermiddagen.

Jeg kan slet ikke tage mig sammen til noget som helst, og guuuuud hvor er jeg bare træt træt træt altid.... Gaaaabbb

Anmeld

19. juni 2012

Masig

Jo tak, det kender jeg alt for godt... Går også ledig (og om 3 uger på barsel), og ja det er det samme som alle andre siger, det man ikke når idag, når man i morgen.. Man har jo al den tid i verden.... Og selvom der er nogle små projekter der burde gøres (ukrudt skal luges, støvsugning, rengøring osv osv) ja så gider man egentlig ikke rigtigt og ender med at sidde og have ondt af sig selv fordi man keder sig... Men det er nok som en anden siger, fordi det ikke er særlig spændende de ting man nu engang kan tage sig til som ledig... Det er jo ikke ligefrem fordi husarbejde er det der pepper en fuldstændig op!!

Og det der med at komme ud og besgøe venner eller tage på cafe og sådan, det er altså temmelig svært når alle vennerne arbejder

Så ja jeg kender alt til det, kan dog godt tage mig sammen til at gå i bad, men har meget svært ved at komme op om morgenen, for jeg har jo ikke noget at stå op til!!!

Anmeld

19. juni 2012

An&Jo

MorDk skriver:

Det går jo ikke det her!

Haha, sounds like me..

Eller ihvertfald hvordan jeg har været idag, og ellers i min "læseferie" og det karakteriserer nok også meget hvordan resten af vores ferie bliver medmindre vi skal noget..

Sønnen og jeg elsker bare at gå og tulle rundt derhjemme og lave tingene i vores eget tempo, og ja kl kan godt blive 11 inden vi står ud af sengen for at få tøj på, inden da så hygger vi med tegnefilm og leg i sengen, og det er bare skide hyggeligt.. Og vi står kun op fordi vi bliver sultne tror jeg, for vi hygger os begge to rigtig meget med det..

Men jeg får lavet de ting jeg skal i løbet af dagen, men oftest, så bliver de lavet lige i sidste øjeblik inden kæresten kommer hjem fra arbejde..

Anmeld

19. juni 2012

annecatrine88

Jeg går også bare herhjemme og har jeg gjort siden jeg blev færdiguddannet.. GAAB det er kedeligt..
Synes ikke rigtig jeg får lavet alt det jeg gerne vil og bliver bare mere og mere irriteret når jeg ikke når det.. hehe

Men sådan er det nok bare at gå hjemme..

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Det var SKØØØNT med et bad...

Dejligt at vide jeg ikke er "alene" .... Nogle dage går hurtigere end andre... har også dage hvor jeg har min skønne dreng hjemme. Så hygger vi... og tager på legeplads osv. Men åhhhh....

Når man er på arbejde sker der noget, og man har kontakt med en masse mennesker og får en masse input.... og så SAVNER man at have fri... men har også været sygemeldt, haft barsel, været 2½ mdr. på arbejdet, blev sygemeldt og igen barsel nu her... så der er lææænge til jeg skal på arbejdet igen... Nogle dage nyder jeg at jeg bare er hjemme... andre dage bander jeg det LANGT væk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.