Seperationsangst???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Det kan godt være, men det passer bare ikke lige med springene  tak for link!

Hvor langt er hun da fra et spring?? Så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Månsson skriver:

Hvor langt er hun da fra et spring?? Så lidt

Hun bliver 22 uger i morgen, og der ligger et ved 19 og 26 mener jeg det er

Anmeld

19. juni 2012

L&V

rikkeregnbue skriver:

Hmm bum bum der kommer et ret træls et her midt uge 22-midt uge 26 så tror helt sikkert det er det

Anmeld

19. juni 2012

jeanett1988

rikkeregnbue skriver:

Men synes bare ikke det passer i ugerne med et spring?  Hun er 22 uger i morgen.

Nej kan godt se det er lige imellem, men man siger jo plus minus et par uger ved de tigerspring.

Men måske er det bare fordi hun er blevet bevidst omkring at i ikke er i samme rum altid, og føler sig lidt usikker på hvor du går hen?. Hendes syn på hvordan tingene hænger sammen bliver jo udviklet med tiden, så før eller siden får hun jo en forståelse for det?

Jeg gjorde det, at hvis jeg blev nødt til at gå i et andet rum end min datter, så satte jeg enten noget roligt musik på, ellers blev jeg ved med at tale i en meget blid tone så hun stadig kunne høre mig. Så kunne jeg være heldig jeg kunne nå at gå på toilet, lave en flaske osv. uden at hun brokkede sig. Men det bliver bedre igen. Det er bare en fase er jeg sikker på.

Anmeld

19. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

jeanett1988 skriver:

Nej kan godt se det er lige imellem, men man siger jo plus minus et par uger ved de tigerspring.

Men måske er det bare fordi hun er blevet bevidst omkring at i ikke er i samme rum altid, og føler sig lidt usikker på hvor du går hen?. Hendes syn på hvordan tingene hænger sammen bliver jo udviklet med tiden, så før eller siden får hun jo en forståelse for det?

Jeg gjorde det, at hvis jeg blev nødt til at gå i et andet rum end min datter, så satte jeg enten noget roligt musik på, ellers blev jeg ved med at tale i en meget blid tone så hun stadig kunne høre mig. Så kunne jeg være heldig jeg kunne nå at gå på toilet, lave en flaske osv. uden at hun brokkede sig. Men det bliver bedre igen. Det er bare en fase er jeg sikker på.

Jeg snakker også med hende når jeg går i et andet rum, og forklarer hende hvad jeg skal - selvom hun nok ikke forstår det

Anmeld

19. juni 2012

lilledittemor

rikkeregnbue skriver:

Jeg tror at det er et tigerspring der er et fra 22 1/2 uge til 26 1/2 uge det er "sammenhænge".

Min datter har det for tiden og hun er ret pylder ind imellem - hun vil helst ikke være alene og vil gerne putte

Anmeld

19. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ditte_Marie skriver:

Jeg tror at det er et tigerspring der er et fra 22 1/2 uge til 26 1/2 uge det er "sammenhænge".

Min datter har det for tiden og hun er ret pylder ind imellem - hun vil helst ikke være alene og vil gerne putte

Okay, så er det nok det... Og ja, Ida vil også rigtig gerne putte i sengen og hun ligger hovedet helt ind under min hage når hun sidder ved mig.. Og giver "krammer" når jeg løfter hende op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.