Agurker etc.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Ok  

Har også sådan prøvet at give hende agurk, men arrrrrgh den der frygt for at der sker noget er bare træls for tiden. Så... Ja. Må prøve igen og se hvordan det går.

Får dit barn kun mos som 9 måneder? Man anbefaler at fra 7 mdr begynder man at gøre det hele grovere, så de kan øve sig i at tygge. Det kan de godt selv uden tænder. Rose har de to fortænder i undermunden, men hun bruger dem kun hvis hun skal bide noget over. Fx rugbrød, frugt osv. det tygger hun med gummerne er skiller ad ved at sutte på det inde i munden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Får dit barn kun mos som 9 måneder? Man anbefaler at fra 7 mdr begynder man at gøre det hele grovere, så de kan øve sig i at tygge. Det kan de godt selv uden tænder. Rose har de to fortænder i undermunden, men hun bruger dem kun hvis hun skal bide noget over. Fx rugbrød, frugt osv. det tygger hun med gummerne er skiller ad ved at sutte på det inde i munden

Nej nej nej, har bare formuleret mig dårligt. Men hun får ikke kun mos. Overhovedet.

Efterspørger mere hvor hårde de ting jeg må give hende er.

Håber det gav mening.

Anmeld

19. juni 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Nej nej nej, har bare formuleret mig dårligt. Men hun får ikke kun mos. Overhovedet.

Efterspørger mere hvor hårde de ting jeg må give hende er.

Håber det gav mening.

Det giver mening Men giv du hende bare agurk etc., hun skal nok tygge med de gummer! De er hårdere end man lige tror

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Det giver mening Men giv du hende bare agurk etc., hun skal nok tygge med de gummer! De er hårdere end man lige tror

Tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.