Hvad mener I om de her sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

KM78

Yurie skriver:

okay jeg skulle nok have uddybet lidt.

Synes I at de minder om de laenker som sorte slaver gik med?

Ja!

Kan egentlig ikke se formålet med lænker på trainers. Det er da usmagelig i mit optik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

B&J

de er ikke lige mig men tror unge dreng syntes de er møg fede

Anmeld

19. juni 2012

FrkLarsen

19. juni 2012

Stéphanie

Yurie skriver:

okay jeg skulle nok have uddybet lidt.

Synes I at de minder om de laenker som sorte slaver gik med?

Som jeg ser det (måske naivt ja) så synes jeg at slaver hører vores fortid til, ja det var da sørgeligt at der fandtes slaver, men de(skoenes lænker) kan lige så vel minde om fodlænker fra fængslet, så der burde måske også være en masse indsatte der bliver stødt?! Sko producenterne skal konstant finde på noget nyt, så hvorfor ikke dette? - Jeg kan endda se noget praktisk i dem, - ingen bukseben i cykelkæden

Vi skriver 2012 - synes det er på tide at komme videre

(Håber ikke der er nogle der bliver, skriver bare MIN mening)

Anmeld

19. juni 2012

DLM

Er sikker på børn vil finde dem ret fede

men jeg synes det er noget pjat at sammenligne dem med historie. man må da være kommet videre end at sammenligne dem med slaveri.

Anmeld

19. juni 2012

DLM

Stéphanie skriver:

Som jeg ser det (måske naivt ja) så synes jeg at slaver hører vores fortid til, ja det var da sørgeligt at der fandtes slaver, men de(skoenes lænker) kan lige så vel minde om fodlænker fra fængslet, så der burde måske også være en masse indsatte der bliver stødt?! Sko producenterne skal konstant finde på noget nyt, så hvorfor ikke dette? - Jeg kan endda se noget praktisk i dem, - ingen bukseben i cykelkæden

haha ja, det var garenteret det Adidas havde i tankerne da de lavede dem... ingen bukser i cykelkæden hehe

Anmeld

19. juni 2012

TNBC

Stéphanie skriver:

jeg er helt enig. Som du siger de skal finde paa noget nyt, og slaver er fortid. Og det er ikke let at finde paa noget nyt uden at en eller anden bliver stoedt.

Jeg tror ogsaa at unge drenge vil synes de er fede og ja, ingen bukseen i cyklen, det er da smart. i stedet for at man skal have sokken op over.

Anmeld

19. juni 2012

Stéphanie

DLM skriver:

haha ja, det var garenteret det Adidas havde i tankerne da de lavede dem... ingen bukser i cykelkæden hehe

altså jeg synes jo virkelig det er vildt praktisk. Og nu er jeg så også bare en spade på en cykel, jeg får altså bukserne til at sidde fast, et er at bukserne gerne går i stykker, noget andet er altså at jeg altid vælter når det sker, og jeg vælter altid når der er en masse mennesker, det begynder virkelig at blive pinligt nu

Anmeld

19. juni 2012

Stéphanie

Yurie skriver:

jeg er helt enig. Som du siger de skal finde paa noget nyt, og slaver er fortid. Og det er ikke let at finde paa noget nyt uden at en eller anden bliver stoedt.

Jeg tror ogsaa at unge drenge vil synes de er fede og ja, ingen bukseen i cyklen, det er da smart. i stedet for at man skal have sokken op over.

Jeg tror nemlig også det er umuligt at lave noget efterhånden, uden en eller anden gruppe mennesker bliver stødt.

Og jeg ville da nødig være den designer der skal blive ved med at finde på nye tiltag, jeg er imponeret over at der overhovedet findes så mange varianter at den samme grundsko (ikke at jeg klager da jeg er skonarkoman )

Og så synes jeg altså virkelig oprigtigt at det er på tide at vi kommer videre i livet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.