Træt af det hele..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Anonym trådstarter

Har skrevet et emne op før, ( Har bare de samme tanker hele tiden )
I kan læse derfra hvorfor jeg nu skriver det her emne.

Jeg er blevet træt af det, han kan ikke være det bekendt jeg gør alt for vi skal have det godt og være som før, men nej  Han siger det er pga arbejdet og han er træt, hvad fanen også han vågner tidligt om morgnen kl 5 tager på arbejde og får fri kl 3. Efter han er kommet hjem ser han fjernsyn til sent tid om aften derefter går han i seng, jamen dog forstår ikke hvorfor han ikke kan have sex med mig inden? og hvorfor han ikke kysser mig mere, der går 1 time ca efter han er kommet hvor han kan finde på at kysse mig, ellers ikke andet. Der er så meget forskel fra dengang vi fandt sammen, i kan ikke se det men  jeg prøver på at fortæller jer det så godt som muligt.
Jeg er blevet så træt at jeg bare har lyst til at gå min vej, jeg har det ikke sjovt, jeg kan ikke være glad/smile mere.
Jeg er gået fra den smilende, positive, glade person til den onde...
Når jeg tjekker hans tlf er der intet, når jeg spørg ham siger han nej, (JEG ER BARE TRÆT) Selvom det arbejde han gør er vild nemt og ikke hårdt.
Det værste er jeg ikke snakker med min familie, jeg faktisk ikke er i Danmark, (MIT LAND) har ingen penge, arbejder ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Bassemor<3

Anonym skriver:

Jeg er blevet træt af det, han kan ikke være det bekendt jeg gør alt for vi skal have det godt og være som før, men nej  Han siger det er pga arbejdet og han er træt, hvad fanen også han vågner tidligt om morgnen kl 5 tager på arbejde og får fri kl 3. Efter han er kommet hjem ser han fjernsyn til sent tid om aften derefter går han i seng, jamen dog forstår ikke hvorfor han ikke kan have sex med mig inden? og hvorfor han ikke kysser mig mere, der går 1 time ca efter han er kommet hvor han kan finde på at kysse mig, ellers ikke andet. Der er så meget forskel fra dengang vi fandt sammen, i kan ikke se det men  jeg prøver på at fortæller jer det så godt som muligt.
Jeg er blevet så træt at jeg bare har lyst til at gå min vej, jeg har det ikke sjovt, jeg kan ikke være glad/smile mere.
Når jeg tjekker hans tlf er der intet, når jeg spørg ham siger han nej, (JEG ER BARE TRÆT) Selvom det arbejde han gør er vild nemt og ikke hårdt.
Det værste er jeg ikke snakker med min familie, jeg faktisk ikke er i Danmark, (MIT LAND) har ingen penge, arbejder ikke.

Først STORT kram !!

Jeg synes du skal snakke med ham om det, sæt dig ned med ham og fortæl ham hvor ked af det du er ! Og forklar ham at du virkelig savner når i har det godt sammen.

Mistænker du utroskab siden du tjekker hans telefon ?? (FYFY DET skal du altså stoppe med ! Det IKKE fair ! ) I så fald ville jeg sige det til ham ! Spørg ham ligeud ! HVIS han er utro vil du kunne se det når du spørger, hvis han ikke er vil han nok blive lidt mobset eller sur, men så er emnet vagt på en hurtig måde og han kan tænke lidt over om han virkelig har ændret sig så meget t du ligefrem fornemmer han er på andre græsmarker !

Håber i finder ud af det !!

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak, nej jeg tjekker tlf foran ham, han ved det udmærket. 

Du har ret, han bliver virkelig sur når jeg spørg ham om han er mig utro. 

Lad os sige han ikke er det, og det bare er mig der har de tanker. 

Hvorfor vil han ikke dyrke sex ? Hvorfor kan jeg se han elsker mig, men at jeg ikke føler det. Da det ikke er som før, hvorfor kysser han mig næsten aldrig mere? Han siger ikke engang godnat det kan han ikke finde ud af mere. 

Ja jeg er så sur, undskyld jeg spørg dig om de her ting. Da jeg burde spørge ham, men han kan ikke finde ud af at sige andet end han er træt og jo han elsker mig. Hmm 

Kram 

Anmeld

19. juni 2012

MLT

Anonym skriver:

Tusind tak, nej jeg tjekker tlf foran ham, han ved det udmærket. 

Du har ret, han bliver virkelig sur når jeg spørg ham om han er mig utro. 

Lad os sige han ikke er det, og det bare er mig der har de tanker. 

Hvorfor vil han ikke dyrke sex ? Hvorfor kan jeg se han elsker mig, men at jeg ikke føler det. Da det ikke er som før, hvorfor kysser han mig næsten aldrig mere? Han siger ikke engang godnat det kan han ikke finde ud af mere. 

Ja jeg er så sur, undskyld jeg spørg dig om de her ting. Da jeg burde spørge ham, men han kan ikke finde ud af at sige andet end han er træt og jo han elsker mig. Hmm 

Kram 

Ved han godt, at du mistænker ham for at være utro, og at det er derfor du tjekkker hans Tlf? Det lyder jo næsten som om, at du ønsker at du finder noget?? Ja sorry... Hvad hvis han 'bare' er træt, og har brug for noget tid til ligesom at blive frisk igen.. :-) ligger du op til sex og kys, eller forventer du det bare af ham? :-)

Anmeld

19. juni 2012

onlyme

Anonym skriver:

Først  til dig,.

Kan sagtens følge dig,.
Har du prøvet at skubbe lidt til ham,.?
^ Her hjemme hvis manden har haft en dåelig dag og hans humør smitter af på os andre, eller han undgår kontakt,. GØR JEG DET,. at jeg ofte lige går forbi ham, finder en undskyldning for hvorfor,. Losser ham kærligt i masen enten med benet eller et kærligt klap med hånden,. Han syntes oftes det er pisse irreterende og spyder lidt til mig, men jo mere sur han bliver jo mere ''sport'' går der i det, og tro mig til sidst kan de ikke lade være med at grine af din åndsvage humor,.!
Ellers sætter jeg mig ovenpå ham, hvis han prøver at afvise kæmper jeg blot mere for det, han bliver tidest irrreteret men syntes alligevel det er sjovt jeg bliver ved,. Over kysser ham over hele hovedet,.
Han er kilden under fødderne så somme tider ligger jeg mig under sofabordet og driller ham med at kilde ham under fødderne,.

Ja jeg er lidt en ''kælling'' hvad det andgår, men de kan sku ikke lade være med at grine af dig, fordi de syntes det er plat,. Også plejer muren at blive brudt,.!

Kan sagtens forstå du er sur og irreteret over hans måde at være på, lyder lidt som om han ikke rigtig sanser dig,.! Og det er hårdt hvem man så end er,. Men prøv vær den posetive, løb ham i møde ved døren og giv ham et kys,. Hvad man ikke kan få må man tage

Og held og lykke med det, jeg håber virkelig din mand snart bliver ''din mand'' ''sig selv'' igen 

Anmeld

19. juni 2012

FruK

Jeg vil sige, at bare det, at du har behov for at tjekke hans telefon (uanset om han ved det) - det viser da at der er noget helt galt i jeres forhold.

Hvis min mand en dag gjorde det - med eller uden mit vidende - så ville jeg blive meget skuffet og ked af det, og sikkert ikke lige få lyst til at hoppe i kanen med ham.

MEN... jeg ville heller ikke kunne leve med en kæreste, som ikke viste, at han havde lyst til mig, så jeg forstår godt, at du mangler noget.

Trænger I til kvalitetstid sammen? Et weekendophold, eller bare en god middag ude i byen med stearinlys en gang i mellem, hvor I har gjort lidt ud af jer selv.

Ellers vil jeg selvfølgelig sige, at I skal få snakket om det - men det lyder jo til, at du har prøvet.
Har du fortalt ham, hvor ked af det, du er og hvor meget det betyder for dig? At det kan ødelægge jeres forhold, hvis der ikke sker noget?

Anmeld

19. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Jeg tror du har brug for at komme lidt ud og opleve livet. Måske det er din sindstilstand der påvirker ham?
Du skal da have dig et arbejde, et studie du kan udfordre dig selv med? Det lyder på mig som om I er kørt lidt død i det hele, især som om at du er lidt fortabt?

Anmeld

19. juni 2012

FruK

onlyme skriver:

Kan sagtens forstå du er sur og irreteret over hans måde at være på, lyder lidt som om han ikke rigtig sanser dig,.! Og det er hårdt hvem man så end er,. Men prøv vær den posetive, løb ham i møde ved døren og giv ham et kys,. Hvad man ikke kan få må man tage

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar
Ja jeg har prøvet og snakke med ham flere gange, han har ikke noget imod jeg har tjekket hans tlf, men ja jeg mistænker da han virker så kold. Måske kan det være vi har brug for noget ferie, lille ophold eller sådan.
Fedt, jeg må prøve og gøre det du siger, løbe over til døren kysse ham, kille ham under føderne osv. Håber det vil blive bedre, men hvergang jeg snakker med ham om det, ja så siger han bare nej er dig ikke utro, vil aldrig kunne finde på det, så vil jeg hellere give slip på dig og gå videre. Men jeg vil have en familie med dig bla bla bla...
Det måske bare alle de her ting, og det med jeg ikke snakker med familien som påvirker mig meget, men en ting jeg godt kan fortælle jer, han har forandret sig meget fra i starten til nu, og jeg kan ikke finde ud af at snakke med ham..Han kan finde på at være så irreteret nogen gange.

Stort kram til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.