Humørsvingninger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej skønne piger!

Jeg er lige anonym, og hvis nogen ved hvem jeg er, så sssshh

Jeg har i de seneste par dage har vilde humørsvingninger, som i, jeg bliver hysterisk over den mindste ting, og jeg græder hele tiden. Derudover har jeg haft pletblødninger i tre dage. Det ligner brunligt udflåd og er på ingen måde slemt, bare sådan lidt. Og så har jeg utrolig ondt i ryggen. Har testdag d.20/6

Er det her et godt eller skidt tegn?
Hjæææælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Hej skønne piger!

Jeg er lige anonym, og hvis nogen ved hvem jeg er, så sssshh

Jeg har i de seneste par dage har vilde humørsvingninger, som i, jeg bliver hysterisk over den mindste ting, og jeg græder hele tiden. Derudover har jeg haft pletblødninger i tre dage. Det ligner brunligt udflåd og er på ingen måde slemt, bare sådan lidt. Og så har jeg utrolig ondt i ryggen. Har testdag d.20/6

Er det her et godt eller skidt tegn?
Hjæææælp!

Måske, og måske ikke.
Jeg var mega humørsvingende en hel uge op til testdag, og sagde til min mand at hvis jeg ikke var gravid så blev jeg skuffet.
Og jeg testede negativ, men positiv måneden efter.

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Måske, og måske ikke.
Jeg var mega humørsvingende en hel uge op til testdag, og sagde til min mand at hvis jeg ikke var gravid så blev jeg skuffet.
Og jeg testede negativ, men positiv måneden efter.

Tusind tak for svaret
- jeg tør bare ikke at teste, da jeg er bange for at blive skuffet . Tror jeg venter lidt tid, og så når jeg føler mig sikker på enten positiv eller negativ, så må jeg teste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.