Gik helt i selvsving her til aften ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg ved ikke helt, hvad der gik af mig i aften.

Jeg var ved at gøre rent - min mødregruppe kommer i morgen, og så tænkte jeg, at jeg da lige kunne lave aftensmad til i morgen. Så var det ligesom ordnet, og jeg skulle ikke tænke på det i morgen.

Da farsbrødet var kommet i ovnen, bestemte jeg mig for, at jeg lige kunne smække noget bolledej sammen (jeg bager ellers meget sjældent), så vi havde noget lækkert til morgenmaden.

Da de var kommet i ovnen, så jeg, at jeg havde 4 lidt for overmodne bananer, så jeg fik også lige bagt nogle banan/chokolade muffins.

Hvad hulen skete der lige med mig?

Nå, men nu er hytten næsten ren, der er masser af kage og boller, og jeg vil snart gå i seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Lyder dæleme dejligt!! Er sikker på i får glæde af alt det lækre bagværk i morgen  Vh stine

Anmeld

18. juni 2012

FruStolpe

Jeg kender det kun alt for godt, altså det med at tænke at jeg lige kan bage mm.

Desværre bliver det altid ved tanken

Hvor er du bare overskuds agtig, det er jo fantastisk. Jeg misunder din energi

Anmeld

18. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Lyder dæleme dejligt!! Er sikker på i får glæde af alt det lækre bagværk i morgen  Vh stine

Ja, det var slet ikke så tosset

Jeg tror nu også, det bliver påskønnet i morgen.

Anmeld

18. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
FruStolpe skriver:

Jeg kender det kun alt for godt, altså det med at tænke at jeg lige kan bage mm.

Desværre bliver det altid ved tanken

Hvor er du bare overskuds agtig, det er jo fantastisk. Jeg misunder din energi

Det er godt nok sjældent, jeg har så meget energi på den tid af aftenen, og især i dag hvor Adam har hængt på mig hele dagen.

Det plejer nemlig også at blive ved tanken hos mig - derfor jeg havde alle ingredienserne til at bage, da det jo aldrig bliver brugt

Anmeld

18. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
PT skriver:

Jeg ved ikke helt, hvad der gik af mig i aften.

Jeg var ved at gøre rent - min mødregruppe kommer i morgen, og så tænkte jeg, at jeg da lige kunne lave aftensmad til i morgen. Så var det ligesom ordnet, og jeg skulle ikke tænke på det i morgen.

Da farsbrødet var kommet i ovnen, bestemte jeg mig for, at jeg lige kunne smække noget bolledej sammen (jeg bager ellers meget sjældent), så vi havde noget lækkert til morgenmaden.

Da de var kommet i ovnen, så jeg, at jeg havde 4 lidt for overmodne bananer, så jeg fik også lige bagt nogle banan/chokolade muffins.

Hvad hulen skete der lige med mig?

Nå, men nu er hytten næsten ren, der er masser af kage og boller, og jeg vil snart gå i seng

Sådan skal det da bare være

Anmeld

18. juni 2012

Muffin_girl

Sådan skal det da bare være !!

Anmeld

18. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Problembarnet skriver:

Sådan skal det da bare være

Var også lidt stolt

Anmeld

18. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
AalborgPigen skriver:

Sådan skal det da bare være !!

Anmeld

19. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
PT skriver:

Var også lidt stolt

det kan jeg da godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.