Vildkatte, jeg vil hjælp !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Aqnete

Godaften piger og drenge

Jeg oplevede noget meget trist da jeg var på arbejde i en aftenvagt igår . Det skær dybt i mit hjerte

3 små killinger og 3 voksne, skravede på døren til en beboere jeg var hos . Hanfortalte at de havde været der i flere år og de var bare så tynde !!

Nu flytter manden og kattene har ingen at holde sig til :/

De to voksne katte venter killinger .

DEt gør så ondt i mit dyrehjerte !

De er jo ikke tamme , men jeg vil gøre alt for at få dem et godt sted hen !

Nogle idder ? internater , what ever ? ?

HJÆLP derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

JanetBJ

må desværre indrømme at det bliver en svær opgave, når de ikke er tamme .. men ellers fodre dem lidt, hvis du har chancen for det .. vildkatte er utrolig svære at tæmme ..

Anmeld

18. juni 2012

Noneother

Kontakt kattens værn, og hør dem om de vil indfange, neutralisere og evt. genudsætte kattene (Hvis altså at der ikke er mulighed for at de kan blive tamkatte) Så er det måske muligt at lave en foderaftale med nogen i området.

På den måde kan de få et værdigt liv, samtidig med at de ikke "laver flere"

Anmeld

18. juni 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Aqnete skriver:

Godaften piger og drenge

Jeg oplevede noget meget trist da jeg var på arbejde i en aftenvagt igår . Det skær dybt i mit hjerte

3 små killinger og 3 voksne, skravede på døren til en beboere jeg var hos . Hanfortalte at de havde været der i flere år og de var bare så tynde !!

HJÆLP derude

Hvor vilde er de, kan du gå hen og ae dem?

Anmeld

18. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mener at du ka ringe til kattens værn, som så ka rådgive dig osv.Har en veninde som fodre vildkatte ved deres boligblok. Hun får x antal kg foder hver mdr og hvis hun ser at en af kattene feks er syg, sø ringer hun ind, så kommer de og sætter fælder op. Henter katten, plejer den og sætter den ud igen når den er rask. 

Alle kattene ska fanges ind og neutraliseres, så de ik får flere killinger. Tror hun har været med til det i ca 10 år. Det gode er jo så også at kattene tager alle mus og rotter osv. Syntes det er en rigtig god ordning!! Vh stine

Anmeld

18. juni 2012

UnderCover37

Noneother skriver:

Kontakt kattens værn, og hør dem om de vil indfange, neutralisere og evt. genudsætte kattene (Hvis altså at der ikke er mulighed for at de kan blive tamkatte) Så er det måske muligt at lave en foderaftale med nogen i området.

På den måde kan de få et værdigt liv, samtidig med at de ikke "laver flere"

Og kan det ikke lade sig gøre at de videreformidles eller udsættes så få dem alligevel til at fange dem og aflive dem.

De har ikke et godt liv på denne måde og det er for det bedste

Anmeld

18. juni 2012

Ina33

Aqnete skriver:

Godaften piger og drenge

HJÆLP derude

Ring til en af kredsformændene fra dyrernes beskyttelse, de vil helt sikkert gerne hjælpe.

http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/hvem-er-vi/beredskab/kredsform%C3%A6nd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.