Ryger jeres gæster indenfor ( på ryge pen )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.056 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

S.Maria

Nu er det ikke fordi vi har den store omgangskreds der er rygere, men mine svigerforældre er begyndt at bruge ryge pen og sidst de var her gik de udenfor som de plejer.

Sidder og tænker på om de godt kan blive indenfor at ryge når det er på sådan en, men tænker så alligevel, er der noget skadeligt i det de puster ud? 

Har i gæster der ryger på ryge pen og går de udenfor eller bliver inde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Sara.

S.Maria skriver:

Nu er det ikke fordi vi har den store omgangskreds der er rygere, men mine svigerforældre er begyndt at bruge ryge pen og sidst de var her gik de udenfor som de plejer.

Sidder og tænker på om de godt kan blive indenfor at ryge når det er på sådan en, men tænker så alligevel, er der noget skadeligt i det de puster ud? 

altså den der elektriske en?

Anmeld

18. juni 2012

S.Maria

Sara. skriver:

altså den der elektriske en?

Ja dem 

Anmeld

18. juni 2012

Ina33

Hmm jeg har faktisk aldrig set nogle gå ud med sådan en rygepind, og har nok altid bare tænkt at det var vanddamp?

Jeg er meget hysterisk med rygning, og her ryger ingen inde, men rygepinden må de gerne suge i , fordi jeg altid har været af den overbevisning, at det bare var vanddamp, men det er det måske ikke???

Anmeld

18. juni 2012

TNBC

S.Maria skriver:

mener du de der elektriske cigaretter?

dem mener jeg ikke er noget problem ved at ryge indenfor.

Anmeld

18. juni 2012

Sara.

Har lige fundet det her link

http://www.cigaretten.dk/

Synes det lyder rigtig smart at ryge dem - både for dine forældre og for deres omgivelser!

Anmeld

18. juni 2012

Sara.

Loppe skriver:

Hmm jeg har faktisk aldrig set nogle gå ud med sådan en rygepind, og har nok altid bare tænkt at det var vanddamp?

Jeg er meget hysterisk med rygning, og her ryger ingen inde, men rygepinden må de gerne suge i , fordi jeg altid har været af den overbevisning, at det bare var vanddamp, men det er det måske ikke???

Se linket jeg har lagt ind

Anmeld

18. juni 2012

Lise

Kender ikke nogen med sådan en, men tror godt man må ryge den herhjemme i min stue

Anmeld

18. juni 2012

S.Maria

Loppe skriver:

Ja jeg tænker også at det er vanddamp med smag i og så kan man købe med nikotin i også, så tænker alligevel lidt på om det kan være skadeligt...på ingen måde som en rigtig cigaret, men alligevel hvis der er nikotin i?? 

Anmeld

18. juni 2012

Muffin_girl

S.Maria skriver:

Her ryger ingen indenfor ...  

men jeg mener da det kun er vanddamp.. Kan du ikke finde noget på nettet om det ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.