Er i medlem af Danmark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

An&Jo

FruStolpe skriver:

Jeg forstår ikke hvorfor det skal gå ud over ens børn at man får medicin.

Jeg får en lav dosis mod blodtrykket. Og derfor kan jeg ikke blive medlem. Synes det er snyd at jeg ikke kan få f.eks tandlæge hjælp eller sådan fordi jeg har lidt højt BT.

Det er ihvertfald diskriminerende så det vil noget

det er meget diskriminerende ja..

Desværre så er der stødt flere ting til ved mig der gør at jeg aldrig får lov at blive medlem, og det går jo så udover min søn nu desværre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

-Sigrid-

Jep, og jeg er meget glad for at have den forsikring. Har det på samme måde med danmark som med alle andre forsikringer, mit helbred og min families er MEGET mere værd end 66 kr pr måned 

Anmeld

19. juni 2012

Kofoed.

HeidiØ skriver:

Nå.. jamen så må mine forældre ha været flinke og betale til jeg blev 18

Heldige dig, hehe.

Anmeld

19. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jep er medlem og har været det siden jeg blev født!! Thea er også medlem. 

Tænker godt nok tit på hvor mange penge jeg har sparet ved at være medlem. Det dækker jo alt fra tandlæge til fys og medicin og meget, meget andet!! Vh stine

Anmeld

19. juni 2012

dorthemus

Både min datter og jeg er medlem af "danmark". Ku ikke drømme om at melde mig ud. Og slet ikke nu hvor jeg snart kommer i reperationsalderen

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Og er det en god idé at blive? herhjemme er det eneste vi bruger penge på er p-piller rent medicin osv mæssigt .. Kan det så betale sig? og hvilke andre forsikringer er der istedet?

Jeg er selv medlem .. Og har ALTID været det .. Du kan jo blive passivt medlem for 99 kr i kvartalet.. Bliver du først syg, kan du godt glemme om blive medlem.. Så syntes jeg da du skulle blive.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.