Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej.
som spurgt hvor langt har i til pasning af jeres små? vi skal til at køre 30 min hver vej. da vi ville flytte tætter på byen i fremtiden? håber nogen ville svare ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hej. som spurgt hvor langt har i til pasning af jeres små? vi skal til at køre 30 min hver vej. da vi ville flytte tætter på byen i fremtiden? håber nogen ville svare ..
Vi har ca. 500 m til bh - dog er de flyttet i 4 mdr. grundet renovering og vi har pt. ca. 3 km.
vi får ca 500 meter til børnehaven.
men den mellemste af vores sønner har ca 7 km til hans skole (og sfo)
Vi har ca. 500 meter til Antons DP
Lige nøjagtig 1 km til Williams dp!
10 min, vi bor på femkanten og vuggestuen ligger på firkanten , så lige om hjørnet
An&Jo skriver: Vi kommer til at få pasning i gå afstand forhåbentlig, men ellers så har vi maks 5 km til pasning..
Vi kommer til at få pasning i gå afstand forhåbentlig, men ellers så har vi maks 5 km til pasning..
det er da dejligt tæt på. men jeg også i tvil om vi skal finde noget tætter på og så flyt ham når vi flytter men han har også lige skiftet nu fordi vi flyttet ville det være meget flyting til en på et år ?
MoarHvidovre skriver: Vi har ca. 500 m til bh - dog er de flyttet i 4 mdr. grundet renovering og vi har pt. ca. 3 km.
det da tæt på , også slev om dee 3 km.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128