Arp som 3-årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.496 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Christina.78

Hejsa..

Min datter har stadig minimale steder i hårbunden med, hvad jeg regner med er arp, da det ligner det, hun havde som lille..

Mit spørgsmål er - hvad kan bruges som eventuelt tager det? HAR prøvet Sasha- shampooen men det som om den ikke vil tage det..findes der en anden god shampoo der tager det og som er "børne-venligt" ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Ina33

Mine børn har begge lidt af arp langt om i barndommen. Min søn på 6 år får ind imellem stadig fjernet arp. Min datter på 11 år, er dog ovre problemet.

Jeg har altid bare brugt olie og tættekam, og bare redt det ud af håret. Det er jo ikke skadeligt at have arp? Det ser jo bare ikke så lækkert ud...

Anmeld

18. juni 2012

Kamulla

Noah har også nogle Arp plamager i hårbunden.. heldigvis har han en tyk manke som skjuler den.. ved ikke hvordan man kommer den til livs.. har prøvet i 2 år nu (han er 4år)

Anmeld

18. juni 2012

millesofie

vi har det alle i vores familie

alle sammen også voksne, tror bare det er en slags hudproblemmer i hovedbunden

Anmeld

18. juni 2012

sbs78

Som frisør bliver jeg tit stillet det spørgsmål, mit barn har arp. Men jeg må desværre skulle jer for nej det er det ikke. Når et barn når over 1års alderen er det ikke arp mere, men skidt.

Vi har altid fået afvide at vi ikke må vaske hår for tit på vores børn. Men de sveder utroligt meget og leger rundt i mange ting, så derfor får de rigtig meget snavs i håret.

Jeg har selv stået i samme sted som jer, troede at min datter havde arp. Jeg snakkede med en af mine sælgere i salonen, og spurget efter en shampo til min datter. Men hun fortalte at det ikke var arp men snavs, det sætter sig i hovedebunden. Hun anbefalte at jeg vaskede hendes hår noget mere og det hjalp.

I må aldrig pille mm. i det når håret er tørt, for det kan gøre ondt. I skal vaske håret to gang med shampo, Første gang løsner det snavset, anden gang bliver håret vasket helt rent. Faktisk gælder samme regl for os alle. Vaske altid håret to gange.

Så prøv at vaske deres hår flere gange om ugen og husk at vaske det to gange hver gang.

Anmeld

18. juni 2012

Christina.78

sbs78 skriver:

Som frisør bliver jeg tit stillet det spørgsmål, mit barn har arp. Men jeg må desværre skulle jer for nej det er det ikke. Når et barn når over 1års alderen er det ikke arp mere, men skidt.

Vi har altid fået afvide at vi ikke må vaske hår for tit på vores børn. Men de sveder utroligt meget og leger rundt i mange ting, så derfor får de rigtig meget snavs i håret.

Jeg har selv stået i samme sted som jer, troede at min datter havde arp. Jeg snakkede med en af mine sælgere i salonen, og spurget efter en shampo til min datter. Men hun fortalte at det ikke var arp men snavs, det sætter sig i hovedebunden. Hun anbefalte at jeg vaskede hendes hår noget mere og det hjalp.

I må aldrig pille mm. i det når håret er tørt, for det kan gøre ondt. I skal vaske håret to gang med shampo, Første gang løsner det snavset, anden gang bliver håret vasket helt rent. Faktisk gælder samme regl for os alle. Vaske altid håret to gange.

Så prøv at vaske deres hår flere gange om ugen og husk at vaske det to gange hver gang.

Jamen Sidsel, svaret er sikkert det  og ja, har fået remsen med få meget hårvask..og rart jeg ikke er den eneste..jamen, hun får hermed vasket håret lige så tit så, hvis det kan hjælpe

TAK FOR SVAR, TØZER

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.