Bange for bestemt reklame??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Nadia&Daniel

Vores Laura på 20 mdr. græder (altså virkelig græder), når Coca Cola's em-reklame starter i tv'et.. Det er lige så snart den starter til den slutter. Hun styrter hen til en af os.

Har Jeres børn har reklarme som virkelig rammer dem, på en træls måde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Vores Laura på 20 mdr. græder (altså virkelig græder), når Coca Cola's em-reklame starter i tv'et.. Det er lige så snart den starter til den slutter. Hun styrter hen til en af os.

Har Jeres børn har reklarme som virkelig rammer dem, på en træls måde??

Hmm Isabella ser ikke så meget fjernsyn, men hun er ikke bange for nogle af reklamerne. Til gengæld er hun helt henne ved skærmen når der kommer reklamer med hunde  

Anmeld

19. juni 2012

DitteFisk

Da min dreng var mindre var han panisk bange for en bestemt video på youtube. Jeg fandt sommetider børnesange og små børnevideoer elelr sjove katte-videoer til ham at se på youtube og så en dag ville jeg vise ham den der hedder Annoying Orange, ved ikke om du har set det før, men det er en appelsin der taler. Han har aldrig nået at se selve videoen, for bare jeg tændte for den grdæ han som stukket, og han rystede nærmest! Blev ret overrasket, for han har aldrig haft det sådan med noget hverken før eller siden

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Nej ikke reklamer... men han har en bog med forskellige dyr i... og han panikker fuldstændig og vrænger ansigt og græder når han ser Chimpansen.... (meget mystisk) Men de har nogle sære reaktioner engang imellem de små...

Anmeld

19. juni 2012

Pige2009

Egentlig ikke fhunnen Laura ser ikke rigtigt TV. Kan den skabe associationer til noget hun evt. er bange for?

Anmeld

19. juni 2012

chael

Det kan jeg godt forstå

Den er da også lidt skræmmende for sådan en lille størrelse, især ham der springer ud med de store muskler

Lille pus

Men nej, de er som sådan ikke bange for nogle reklamer

Anmeld

19. juni 2012

Lusi

Ik reklamer, men vores datter på 4 er bange for de fleste tegnefilm de sender i tv
Det er da også noget totalt crap, de sender!!
Hvad blev der af snurre snup og Mickey mouse?

Anmeld

19. juni 2012

TbCp

Har aldrig oplevet med mine egne unger, men jeg var engang i en vuggestue hvor en af pigerne græd hver gang der blev sunget en bestemt børnesang (mener det var "Solen er så rød mor" eller en anden i den stil)

Anmeld

19. juni 2012

twinny

nurrh.. lille pigen..

Nu ved jeg det ikk, da jeg ikke har så "gamle"børn endnu.

Men vil gerne lige sige, det er da også en skræmmende reklame for så små størrelser. Den er rart voldsom, når de bryder sådan ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.