Regnslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Kofoed.

trunte24 skriver:

Det kan jeg godt forstå....det er heller ikke nemt at beskrive. Der er to af de der dimser man trækker i, på en lynlås, men kun en bane de kan køre på.

Min vogn er en SIMO med 95 i liggemåk, og der kunne det uden problemer nå! Tror sagtens det kan passe på en med 97 i liggemål.

Okay, det er ligesom den jeg har nu så.

Okay, bare super duper, tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Kofoed.

StineW79 skriver:

Vi har også brio regnslag, med myggenet for hullet. Den har ligesom en anden beskriver en lang lynlås, men med 2 " låse " på, så den ka lynes ned i begge sider eller bare ud til en side, hvis man heller vil det! 

Vores ska snart bruges til barn nr 2 og vi har altid været glade for vores!! Vh stine

Mange tak, den står øverste på listen lige nu

Anmeld

19. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kofoed. skriver:

Her er mit tørre barnevogn hjem. Side bemærkning, anastasia måtte have nye strømpebukser på, de var gennemblødte.

Åh nej da.

Anmeld

19. juni 2012

SaNiNa

FruStolpe skriver:

Vi har et fra Gaia&Ko som vi er rigtig glade for

Vi har også Gaia og ko og det er virkelig dårligt det regner i gennem hele tiden

Anmeld

19. juni 2012

FruStolpe

SaNiNa skriver:

Vi har også Gaia og ko og det er virkelig dårligt det regner i gennem hele tiden

Det gør vores jo så ikke. Vi har brugt det i 1½ år og har aldrig haft en våd barnevogn

Anmeld

19. juni 2012

Kofoed.

rikkeregnbue skriver:

Åh nej da.

Nemlig, så tror vi skal afsted i dag, allerede, selvom jeg ikke vil kunne holde til det... Men regner det igen, så er vi på den.

Anmeld

19. juni 2012

SaNiNa

FruStolpe skriver:

Det gør vores jo så ikke. Vi har brugt det i 1½ år og har aldrig haft en våd barnevogn

vores er godt nok 3 år nu men det har været et problem altid vi er dog så heltdige at vognen kan stå i tørvejr

Anmeld

19. juni 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg har også et Brio

Den model med net for hullet, og hvor der er to låse på lynlåsen.

Vi har brugt det i 31/2 år, og har endnu ikke oplevet, at det var utæt

Anmeld

19. juni 2012

SHERO

Jeg har haft Babysams eget regnslag 3 gange nu pga. det ikke holdte tæt, hver gang sagde de der var en produktionsfejl på en lille del af dem.. 3. gang jeg ville bytte anbefalde de Odder's regnslag som efter sælgers mening var det bedste og lidt dyrer. Det har jeg nu brugt i knap 6 måneder og virker fantastisk, der er dog ingen lynlås i, kun hul med net for, men bruger det også kun til middagsluren nu da jeg ellers bruger klapvogn...

Men ja, babysams egne er ubrugelige, virker kun en månedes tid...

Anmeld

19. juni 2012

Alexander&Lærke

Rødhætte skriver:

Jeg har også Brio og ja den er vandtæt, men jeg er rigtig træt af min da der kun er en lynlås i. Så går du en tur og dit barn sidder op er du nødt til at have den hele ene side åben (lidt svært at forklare) for at dit barn stadig kan se.

Bare lige så du har det med i dine overvejelser

Sjovt sådan er vores regnslag slet ikke, der er 2 lynlåse i og så kan det lånes helt ned i begge sider, hvilke gør at man kan lavet et ret stort hul foran så man både kan se ud men også tage barnet op uden at skulle tage det helt af, det er sort og så står der brio foran med hvid. Men måske det er en gammel model som sagt er det købt for 5 år siden, men holde endnu og er bare rigtgt fint syntes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.