tænder og mad.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Trine89

Min datte på lige knap 10 mdr. Har fået eller er ved at få sin første tand. Hun er meget mærket af det, og giver udtryg for at hun har ondt, jeg giver hende lidt penodil når det bliver for slemt for hende. Men vores største problem er dog at hun ikke rigtig vil spise. Det er meget svært at få mad i hende og jeg har prøvet meget forskelligt mad til hende men hun vil ikke spise ret meget af det. Så når hun endelig skal have sin flaske inden hun skal putte, så tyller hun hurtig måske 300 ml i sig. Men det dut jo ikke at hun ikke får noget fast føde..

Så er der nogen der har nogle gode råd til hvad jeg kan give hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Mettefpigen

Jeg har hørt fra andre at de har smurt deres baby med noget smertestillende på deres gummer en halv time før se skulle spise....

Anmeld

18. juni 2012

L&V

Trine89 skriver:

Min datte på lige knap 10 mdr. Har fået eller er ved at få sin første tand. Hun er meget mærket af det, og giver udtryg for at hun har ondt, jeg giver hende lidt penodil når det bliver for slemt for hende. Men vores største problem er dog at hun ikke rigtig vil spise. Det er meget svært at få mad i hende og jeg har prøvet meget forskelligt mad til hende men hun vil ikke spise ret meget af det. Så når hun endelig skal have sin flaske inden hun skal putte, så tyller hun hurtig måske 300 ml i sig. Men det dut jo ikke at hun ikke får noget fast føde..

Laura vil heller ikke spise når der kommer tænder så vi frøs nogle is selv så det er det hun spiser og stort set ikke andet og det tænker jeg ikke der sker noget ved

Anmeld

18. juni 2012

Trine89

Månsson skriver:

Laura vil heller ikke spise når der kommer tænder så vi frøs nogle is selv så det er det hun spiser og stort set ikke andet og det tænker jeg ikke der sker noget ved

Okey tak for råd.. Jeg må bare blive med at tilbyde, og håber hun snart vil spise..

Anmeld

18. juni 2012

Trine89

Mettefpigen skriver:

Jeg har hørt fra andre at de har smurt deres baby med noget smertestillende på deres gummer en halv time før se skulle spise....

Det var også en mulighed.. Men hun får jo penodil så syntes måske også det er lige voldsomt nok at give mere smertestillende. Hm ved ikke..

Anmeld

18. juni 2012

L&V

Trine89 skriver:

Okey tak for råd.. Jeg må bare blive med at tilbyde, og håber hun snart vil spise..

Der nok ikke andet for, men vi ved jo os hvordan vi selv har det hvis vi har tandpine så er det heller ikke fordi vi syntes det er sjovt og sku tygge

Anmeld

18. juni 2012

Levi&LilysMor

Trine89 skriver:

Det du kan gøre er at gå ned til lægen, som kan give dig en recept på lokalt bedøvende creme som du smøre på gummerne 

Anmeld

18. juni 2012

Mettefpigen

Trine89 skriver:

J

Det var også en mulighed.. Men hun får jo penodil så syntes måske også det er lige voldsomt nok at give mere smertestillende. Hm ved ikke..

Jo men det er ikk medicin.. Det er noget creme du kan købe op apoteket...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.