Donorbørn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Anonym trådstarter

Så udsendelsen omkring donorbørn.

Et par der var kærester som var bange for at de var halvsøskende - det viste sig dog de ikke var det.

En dreng der hele livet troede hans far var hans rigtige far - men efter faderen var død finder sønnen ud af at han ikke er biologisk far.

Hvad tænker I om det ?

Jeg kan ikke lade være med at tænke at det bare er så synd for børnene at de ikke kan finde ud af hvem deres far er, og hvor de "kommer fra ".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Et par der var kærester som var bange for at de var halvsøskende - det viste sig dog de ikke var det.

En dreng der hele livet troede hans far var hans rigtige far - men efter faderen var død finder sønnen ud af at han ikke er biologisk far.

Hvad tænker I om det ?

Jeg kan ikke lade være med at tænke at det bare er så synd for børnene at de ikke kan finde ud af hvem deres far er, og hvor de "kommer fra ".

Derfor har jeg valgt åben donor . Og jeg vil aldrig holde det hemmeligt for hende at hun er donorbarn

Anmeld

18. juni 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Hvad tænker I om det ?

Jeg så det også. Og jeG må indrømme at jeg synes kun det er i orden at skabe et donorbarn hvis det er en åben donor og man er åben og ærligomkring det over for barnet. Den samme holdning har jeg omkring adoption.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.