kan man regne med saadan en vaegt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Gravid2012

Hej alle sammen....

Har en vaegt.. men er den i stykker eller skal man bare ha lidt taalmodighed?

Om morgenen efter morgenmad gaar jeg altid op paa vaegten, men i en uges tid, staar der fx 52,0 kg... og hvis jeg saa flytter den lidt til hoejre og stiller mig op igen staar der 52,4 kg....

og til venstre staar der fx 51,8 kg....

Forstaar det ikke??? Er den i stykker?

Eller skal jeg bare flytte den et par gange, og regne med det nummer der staar der flest gange... ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Frøken J.

Gravid2012 skriver:

Hej alle sammen....

Har en vaegt.. men er den i stykker eller skal man bare ha lidt taalmodighed?

Om morgenen efter morgenmad gaar jeg altid op paa vaegten, men i en uges tid, staar der fx 52,0 kg... og hvis jeg saa flytter den lidt til hoejre og stiller mig op igen staar der 52,4 kg....

og til venstre staar der fx 51,8 kg....

Forstaar det ikke??? Er den i stykker?

Eller skal jeg bare flytte den et par gange, og regne med det nummer der staar der flest gange... ???

Vægte er MEGET følsomme overfor gulv der ikke er helt plant. Bare de mindste afvigelser kan give en forskel Så stil den ÉT sted, regn med det tal der står der, og flyt den IKKE andre steder hen. Så kan du bruge det udgangspunkt, for hvis du ofte flytter den rundt på et gulv der måske ikke er helt plant, vil du blive ved at få forskellige resultater. Så stil den ét sted og lad den står der

Anmeld

18. juni 2012

Gravid2012

Frøken J. skriver:

Vægte er MEGET følsomme overfor gulv der ikke er helt plant. Bare de mindste afvigelser kan give en forskel Så stil den ÉT sted, regn med det tal der står der, og flyt den IKKE andre steder hen. Så kan du bruge det udgangspunkt, for hvis du ofte flytter den rundt på et gulv der måske ikke er helt plant, vil du blive ved at få forskellige resultater. Så stil den ét sted og lad den står der

aaarh ... saa det er ikke mig der er blevet sindsyg... saa tror jeg vaelger det sted hvor jeg vejer mindst haha..

tak for dit svar

Anmeld

18. juni 2012

lio

Gravid2012 skriver:

aaarh ... saa det er ikke mig der er blevet sindsyg... saa tror jeg vaelger det sted hvor jeg vejer mindst haha..

tak for dit svar

(det ville jeg også gøre)

Jeg vejer mindre hjemme end på jm's vægt så holder mig til mine egne tal da de er morgenfriske og uden tøj på.

Anmeld

18. juni 2012

Gravid2012

Laijona Äiti skriver:

(det ville jeg også gøre)

Jeg vejer mindre hjemme end på jm's vægt så holder mig til mine egne tal da de er morgenfriske og uden tøj på.

ja de mindste tal er de rigtige... skal vi ikke bare sige det? alt andet er forkert.... !!!

Anmeld

18. juni 2012

lio

Gravid2012 skriver:

ja de mindste tal er de rigtige... skal vi ikke bare sige det? alt andet er forkert.... !!!

yepper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.