Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Tusind tak for svar... Vi har efter hånden fået fat i flere gode spil... bl.a. sorteper, Pixiline på pletten, Hello Kitty's Muffinspil, også billedlotteri... Vi har også nogen spil, som er for de lidt større børn hvor mine børn har lidt (meget) svært ved det endnu... Så nu skal jeg bare lige have lært sønnikke at der ikke er nogen skam i at vinde... Bl.a. bliver han skide hysterisk når han ikke får sorteper...
Tusind tak for svar...
Vi har efter hånden fået fat i flere gode spil... bl.a. sorteper, Pixiline på pletten, Hello Kitty's Muffinspil, også billedlotteri...
Vi har også nogen spil, som er for de lidt større børn hvor mine børn har lidt (meget) svært ved det endnu...
Så nu skal jeg bare lige have lært sønnikke at der ikke er nogen skam i at vinde... Bl.a. bliver han skide hysterisk når han ikke får sorteper...
Mmuuuuaaahahahaha
Hvor gammel er han?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Mmuuuuaaahahahaha Hvor gammel er han?
Han bliver 4 om 14 dage...
Her den anden dag spillede vi Pixiline på pletten, samme resultat, han blev hysterisk når han vandt
Anonym skriver: Han bliver 4 om 14 dage... Her den anden dag spillede vi Pixiline på pletten, samme resultat, han blev hysterisk når han vandt
Griner! Det ændrer sig nok
Baagøe skriver: Griner! Det ændrer sig nok
det må vi håbe
Anonym skriver: det må vi håbe
Jeps
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128