Kan man godt slå en 1 års fødselsdag sammen med 4 års

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

cecilie1984

sagen er den at mine piger kun har 11 dage mellem deres fødselsdage

og er lidt i tvivl om vi skal slå dem sammen det er jo billigst og nemmest for os

men men vi invitere venner med til Frejas 1 års fødselsdag som vi ikke ville invitere med til Emilies 4 års fødselsdag (også kun nogen der skal med pga det er en 1 års fødselsdag)

men påtvinger man så ikke dem også at give Emilie en gave og kan man generalt slå dem sammen når den ene er lidt mere betydningsfuld end den anden (misforstå mig ikke begge mine pigers fødselsdage er betydningsfulde, men en 1 års dag er jo lidt mere speciel)

og ville det være synd for storesøster som jo godt ved hvad fødselsdag er...

hvad ville i gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Troldemommi

min søsters børn er født med to dages forskel så de har slået dem sammen, Min niece blev tre hvor min nevø blev et år, det var super hyggeligt så det syntes jeg sagtens du kan :-)

Monica

Anmeld

18. juni 2012

livhemdrup

cecilie1984 skriver:

og er lidt i tvivl om vi skal slå dem sammen det er jo billigst og nemmest for os

men men vi invitere venner med til Frejas 1 års fødselsdag som vi ikke ville invitere med til Emilies 4 års fødselsdag (også kun nogen der skal med pga det er en 1 års fødselsdag)

men påtvinger man så ikke dem også at give Emilie en gave og kan man generalt slå dem sammen når den ene er lidt mere betydningsfuld end den anden (misforstå mig ikke begge mine pigers fødselsdage er betydningsfulde, men en 1 års dag er jo lidt mere speciel)

hvad ville i gøre???

Jeg syns sagtens i kan slå dem sammen og så skrive/sige at det er begge der holder fødselsdag. Helt sikkert det kan i godt. Det havde jeg da gjort.

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg ville gøre... Jeg venter nr.2 .... har termin i september og vores søn er også fra september... så vi kommer til at stå lidt i samme dilemma. Tror vi ville holde dem hver for sig faktisk. Men jeg ved det ikke... Vil bare SÅ gerne at ungerne føler at DERES føs'dag er noget specielt... men altså så længe De er små er det nok ikke noget problem. MEN ved faktisk ikke helt hvad vi vil gøre...

Anmeld

18. juni 2012

Brams

cecilie1984 skriver:

hvad ville i gøre???

Ville holde det hver for sig, især for din store pige (den lille ved det jo ikke endnu) betyder det da meget at have en dag helt for sig selv

Anmeld

18. juni 2012

hekran

Vi skal holde fødselsdag på søndag for vores datter, der lige er blevet 1 år og for vores midsterste søn, der snart bliver 3 år. Sådan bliver det bare

Kristoffer er glad og Helena er egentlig ligeglad... hihihi!

Det var vi ingen betænkeligheder ved. Jeg ved ikke om jeg ville gøre det om nogle år, men det her er fint!

Vi kommer også til at holde store søns 5 års fødselsdag og farens 30 års samme dag i sensommeren. Vi har lejet lokaler og inviterer børnehavevenner om formiddagen og så alle vores venner og familie og eftermiddagen. Alletiders fest med masser af mennesker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.