"Flotte fyr" brænder landsholdstrøje af.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hvad mener I om dette her: http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1777784.ece

Personligt har jeg ikke fulgt med i de kampe vi har kæmpet og går faktisk slet ikke op i fodbold.

Hvad er det forfærdelige i det han gør?? Undskylder på forhånd hvis jeg støder nogen!

Hvis det var dannebrog så havde jeg godt nok blevet gal. Men landsholdstrøjen??......   Jeg kan ikke helt se det forkerte i det. Er det fordi den er en DANSK trøje med de rød/hvide farver??

Jeg spørger bare da jeg har svært ved at se det...

Tråden her er ikke for at støde nogen! Så har vi lige det på det rene. Jeg er bare nysgerrig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

MorDk

Jeg personligt er fuldstændig ligeglad. Folk gør mange underlige ting... og det blander jeg mig ikke i... Hvis han sys det er fedt... så lad ham og lad andre tænke sit.

Anmeld

18. juni 2012

Karo

Hmmmm...........................jeg tænker det er lidt små dumt.

En ting er at han har lyst til at brænde trøjen, noget andet er at ligge det på nettet. Man kan jo sige sig selv at der sidder nogen og bliver sure.

Anmeld

18. juni 2012

L&V

Omsorgsgiver skriver:

Hvad mener I om dette her: http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1777784.ece

Personligt har jeg ikke fulgt med i de kampe vi har kæmpet og går faktisk slet ikke op i fodbold.

Hvad er det forfærdelige i det han gør?? Undskylder på forhånd hvis jeg støder nogen!

Hvis det var dannebrog så havde jeg godt nok blevet gal. Men landsholdstrøjen??......   Jeg kan ikke helt se det forkerte i det. Er det fordi den er en DANSK trøje med de rød/hvide farver??

Tråden her er ikke for at støde nogen! Så har vi lige det på det rene. Jeg er bare nysgerrig!

Fred være med det det kan virkelig ikke få mig op af stolen

Anmeld

18. juni 2012

Fenja09

Omsorgsgiver skriver:

Jeg synes det er noget pjat at gøre, men altså det sætter ikke mit pis i kog, dog forstår jeg godt, hvis nogen bliver stødt over det. Det er jo vores landshold og vores lands farver der bliver brændt af. Som der står i artiklen, så ses det for nogen som landsforræderi.

Man burde nok lade lighteren blive hjemme og så tænke at vi vinder sammen og vi taber sammen. Andet er der vel ikke i det. Uanset om jeg ser fodbold eller ej ( interessere mig ikke for det), så håber jeg da alligevel at Danmark vinder - er klar over at vi er ude nu, men generelt. 

/Fenja

Anmeld

18. juni 2012

Kay

århhh han er bare medie lidderlig og dårlig opmærksomhed er bedre end ingen opmærksomhed...

fatter stadig ik han hedder flottefyr han er i min værden MEGET langt fra flot

er vild med fodbold... og nej... man skal da ik brænde en landsholdstrøje af... slet ikke med den kæmpe og flotte præstation landsholdet har gjort... med de hold de kom op imod er det suuuuuper flot at de ikke blev banket 10-0 i alle kampene...

ville aldrig selv brænde en trøje af... men ville heller aldrig true flottefyr fordi han har gjort det... så får han jo bare mere af det han vil ha... nemlig opmærksomhed

Anmeld

18. juni 2012

twinny

Han er da en klap hat. Han kan da regne ud, nogle folk bliver sure.

Fodbold får jo nationen sammen.

Dog kunne jeg ikke finde på at sende ham trusler.

Men han er jo også bare en mediel*der og langt fra flot.

Anmeld

18. juni 2012

Troldemommi

Det viser da bare hvor tomhjernet han er, og at han vil gøre alt for at komme i mediernes søgelys igen, har egentlig lidt ondt af den dumme klamrian.

Monica

Anmeld

18. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
twinny skriver:

Han er da en klap hat. Han kan da regne ud, nogle folk bliver sure.

Fodbold får jo nationen sammen.

Dog kunne jeg ikke finde på at sende ham trusler.

Men han er jo også bare en mediel*der og langt fra flot.

Anmeld

18. juni 2012

Frøken J.

Jeg tænker én ting: Who cares!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.