Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der ligger inde med noget de vil sælge billigt??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1984 skriver: Er der nogen der ligger inde med noget de vil sælge billigt??
Hejsa!Du kan tro jeg har en del liggende, som jeg gerne sælger for billige penge. Der er et link her til mit salgsindlæg med pigetøj i str. 74. Udover det, som er på billederne, så har jeg også ca. 10 bodyer i hvide eller lyserøde farver. Kan sende dig en pb ved interesse. De koster ca. 8 kr. stykket. Men kom med et bud, hvis der er noget, som har din interesse. Så finder vi ud af en god pris sammen https://www.baby.dk/debat/176564pi1/toej--piger/01-aar-str--74--dansk-sommertoej-til-soede-glade-boern.aspx#GoToMessageHilsen Pernille
amalfine skriver: Hejsa!Du kan tro jeg har en del liggende, som jeg gerne sælger for billige penge. Der er et link her til mit salgsindlæg med pigetøj i str. 74. Udover det, som er på billederne, så har jeg også ca. 10 bodyer i hvide eller lyserøde farver. Kan sende dig en pb ved interesse. De koster ca. 8 kr. stykket. Men kom med et bud, hvis der er noget, som har din interesse. Så finder vi ud af en god pris sammen https://www.baby.dk/debat/176564pi1/toej--piger/01-aar-str--74--dansk-sommertoej-til-soede-glade-boern.aspx#GoToMessageHilsen Pernille
Taaak jeg kigger lige :-)
jeg har noget i begge størrelser - hvis du stadig mangler. har også fine begyndersko str 20.
Piva skriver: jeg har noget i begge størrelser - hvis du stadig mangler. har også fine begyndersko str 20.
Vil meget gerne se billeder :-)
Kig på dba der kan du helt sikkert finde noget
Heeej
Jeg har disse lækre Bombibit bukser str. 74 til pige, med små lyserøde blomster på. I meget pæn stand
Og så har jeg denne dragt str. 74. rød/pink stribet - kun brugt 2 gange
Så har jeg en lidt mere neutral body (lys-grå kant) med små dyr på (HELT NY) str. 74 - tænker det både er til pige/dreng
Noget du kan bruge?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128