Hjælp til gave til far ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

MissTas

Hej piger ..

håber der er nogle af jer der har nogle gode ideer til den perfekte gave til far..

sagen er den at min kæreste fylder år her i næste måned. Jeg giver ham et par lækre nye fodboldstøvler, men aner ikke hvad jeg skal købe fra Annastacia af :/ - det er lidt svært at lave en kreativ ting, da hun kun er 4 mrd, men synes han skal have en ting fra hende.

nogle forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Karo

MissTas skriver:

Hej piger ..

håber der er nogle af jer der har nogle gode ideer til den perfekte gave til far..

sagen er den at min kæreste fylder år her i næste måned. Jeg giver ham et par lækre nye fodboldstøvler, men aner ikke hvad jeg skal købe fra Annastacia af :/ - det er lidt svært at lave en kreativ ting, da hun kun er 4 mrd, men synes han skal have en ting fra hende.

nogle forslag?

Jeg havde lavet disse sammen med børnene til fars dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juni 2012

MissTas

Karo skriver:

Jeg havde lavet disse sammen med børnene til fars dag

super fed ide.. er bare bange for at sådan noget blir lidt svært når hun ikke er ældre ? :/

Anmeld

18. juni 2012

L&V

MissTas skriver:

Hej piger ..

nogle forslag?

Du kan evt få lavet sådan noget her http://www.babyautograf.dk/ ellers er der nogle der laver det i glad og ellers kan du bare gøre det med maling eller lave et gips aftryk. I ku os få taget et billede af dig og din datter eller bare af hende i photo care er der gratis fotografering indtil barnet er 1år

Anmeld

18. juni 2012

MissTas

Månsson skriver:

Du kan evt få lavet sådan noget her http://www.babyautograf.dk/ ellers er der nogle der laver det i glad og ellers kan du bare gøre det med maling eller lave et gips aftryk. I ku os få taget et billede af dig og din datter eller bare af hende i photo care er der gratis fotografering indtil barnet er 1år

også rigtig fed og flot ide.. det er dog bare lidt langt væk det skal afhentes når jeg bor i Hjørring

Anmeld

18. juni 2012

L&V

MissTas skriver:

også rigtig fed og flot ide.. det er dog bare lidt langt væk det skal afhentes når jeg bor i Hjørring

Ja det er rigtigt men ku være der var noget lignende i nærheden af dig jeg har en veninder der laver glas aftryk hjemme ved hende selv det ku jo ske du ku finde sådan en

Anmeld

18. juni 2012

MissTas

Månsson skriver:

Ja det er rigtigt men ku være der var noget lignende i nærheden af dig jeg har en veninder der laver glas aftryk hjemme ved hende selv det ku jo ske du ku finde sådan en

ja må prøve at lede

Anmeld

18. juni 2012

L&V

MissTas skriver:

ja må prøve at lede

Der er ikke andet for. Ellers må du selv igang med ligt kreativt, jeg lavede gips aftryk af lauras fod da hun var 3 måneder og det blev ret fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.