Hjælp til et digt eller vers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

FamilenStorm

Hejsa..

Har endnu engang lige brug for jeres hjælp

Er der nogle der kender et vers eller digt om det at tage ud på en rejse i verden...

Tænker at det skal i min venindes bog, som hun får med hilsner og billeder af hendes venner og familie..

På forhånd mange tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

FamilenStorm

FamilenStorm skriver:

Hejsa..

Har endnu engang lige brug for jeres hjælp

Er der nogle der kender et vers eller digt om det at tage ud på en rejse i verden...

Tænker at det skal i min venindes bog, som hun får med hilsner og billeder af hendes venner og familie..

På forhånd mange tak..

Det må også gerne være et citat...

Hvad jeg har nu at vælge imellem er:

- En vellykket rejse er en returbillet til en erfaring... ?

- At bryde af og rejse bort ?kan være svært og falde hårdt, ?men det er livets krav til dem, ?som holder af at komme hjem...

- Eventyret venter den, som forstår at gribe det....

Anmeld

18. juni 2012

Fenja09

Som dansker bør man af og til rive sig løs fra det jævne og opsøge bjerge, træne sig i udsyn og svimmelhed. Typisk for bjerge er tinder, men også stejle skråninger der gør det muligt at nå dem. Det er sundt at lære, at livet kan være så voldsomt og overspændt. Man lærer at tænke sig bedre om, når man opsøger fremmede lande. Og man skønner mer på sit eget land, når man kommer tilbage og ser hvor praktisk det egentligt er, at markerne ligger ned.  Benny Andersen

Verden er som en bog, og den som ikke rejser, læser kun en side.

At bryde af og rejse bort kan være svært og falde hårdt, men det er livets krav til dem, som holder af at komme hjem...  Piet Hein

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.