gave til 8 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.245 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Anonym trådstarter

hvad i alverden skal jeg købe til min datter i fødselsdagsgave, hun bliver 8 år?

Puha det er SÅÅÅ svært lige nu hvor hun bevæger sig i den der zone hvor man leger, men alligevel ikke leger længere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

MorDk

Ja det er ikke nemt. De bliver nemlig for hurtigt "voksne" nu til dags...

Hvad med tusher, malerbøger el.lign?

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ja det er ikke nemt. De bliver nemlig for hurtigt "voksne" nu til dags...

Hvad med tusher, malerbøger el.lign?

Jeg vil som mor gerne give hende en lidt speciel gave. Hun ønsker sig et hul mere i ørene så hun har 2 huller i hvert øre men der har jeg sat grænsen! Det får hun simpelthen ikke lov til i en alder af 8 år!1

Men ellers ønsker hun sig ikke rigtig noget..

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Jeg vil som mor gerne give hende en lidt speciel gave. Hun ønsker sig et hul mere i ørene så hun har 2 huller i hvert øre men der har jeg sat grænsen! Det får hun simpelthen ikke lov til i en alder af 8 år!1

Oki tænkte ikke du var mor til barnet...

Ehmm... hvad med et gavekort til en oplevelse eller sådan?

Anmeld

18. juni 2012

TNBC

Anonym skriver:

hvad i alverden skal jeg købe til min datter i fødselsdagsgave, hun bliver 8 år?

Puha det er SÅÅÅ svært lige nu hvor hun bevæger sig i den der zone hvor man leger, men alligevel ikke leger længere.

hva leger hun med? Altsaa hvad intressere hun sig for?

Jeg koeber tit toej til min nevoe, hvis jeg ikke ved hvad jeg ellers skal koebe. Men nogle gange kan de mindste ting glaede et barn.

Anmeld

18. juni 2012

TNBC

Anonym skriver:

ja, hvad med en mor/datter tur til et sommerland eller et eller andet. Det er specielt.

Anmeld

18. juni 2012

Heidimed lea

på og lur inde på den www.dengamleskole.dk

de har masser af fedt og kreativt også til store piger

Heidi

ps og de har hurtig levering fra dag til dag

Anmeld

18. juni 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Hvad med et kort som invitere til mor datter shoppe dag hvor hun kan komme ud og vælge noget fedt tøj og i ka spise noget mad og hygge jer

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

rigtig gode ideer, er der flere?

Anmeld

21. juni 2012

Vivian67

Hvis hun ikke har en ipod vil det være en rigtig god gave, vores datter har brugt rigtig meget tid med hendes (hun er også lige blevet 8 år) både med musik, lydbøger og lærerige apps

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.